VAATEAPUA tarvitsen - 36v vuosia kotona ollut äiti

  • Viestiketjun aloittaja jotain uutta!
  • Ensimmäinen viesti
jotain uutta!
Hei,

Nyt neuvoja, en osaa enää pukeutua, en ollenkaan. Olen ollut vuosia kotona lasten kanssa, vaatteita ei ole ollut varaa oikein ostella. Vaatekaappini on aivan out! Neuvokaa, millä piristän vaatetustani, mitä hankin? Olen 36v, 167cm ja 75kg. Olen laihiksella, mutta vielä on matkaa. Kiitos jo etukäteen :)
 
maripaita
Minä haluan kans tietää...jotain erilaista ku collegohousut ja maripaita.Siis sellasta ihan tavallista mut vähän tyylikkäämpää.Minä kans ollu 8v kotiäitinä ja joskus ois kiva pukea päälleen muutakin kun normivaatteet.
 
ap.
Okei, mulla on kivat uudet espritin farkut, mustat suorat juhlahousut, muita ei sitten olekaan :( Paidat on kaikki kulahtaneita, mitä ostan? Nykyään inhoan t-paitoja kun hikoavat kainaloista niin kovasti. Jotain löysempää, mutta silti naisellista haluaisin.
 
Mulle kans vinkkiä!!
Sain eilen synttärilahjaksi huntin, minkä ajattelin käyttää vaatekauppaan (eipä tuolla tosin älyttömiä saa, mutta..) SIIS KERRANKIN ITSELLE JOTAIN!!
En vain tiedä mitä ostaisin. Kotiäiti myöskin ollut pitkään, vaatelinja farkut ja collarihuppari, kenkinä lenkkarit :ashamed:
30v/160cm/52kg
 
täällä
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Okei, mulla on kivat uudet espritin farkut, mustat suorat juhlahousut, muita ei sitten olekaan :( Paidat on kaikki kulahtaneita, mitä ostan? Nykyään inhoan t-paitoja kun hikoavat kainaloista niin kovasti. Jotain löysempää, mutta silti naisellista haluaisin.
Jos mahdollisuus, käy espritissä katselemassa myös paitoja.
Siellä on kyllä kivoja, ei vaan meinaa raaskia ostaa kun maksavat aika kivasti. Mä ainakin sain tosi hyvää palvelua farkkujen kanssa, harmi vaan ettei mitkään niistä käyneet mitä ite olin ajatellu. Myyjä asiallinen ja sanoi rehellisesti mikä istui, mikä ei
 
ap.
Voi että sitä tuntee itsensä aivan onnettomaksi. Ja vielä kun rahaa ei vaan ole. Mutta, jospa ostaisi kerran kuussa yhden uuden niin kyllähän siitä kertyisi pikku hiljaa. Pitäis nyt vaan osata :)

Mites kun tykkäisin pitää leggingsejä ja tunikaa kesällä, onko jo ihan out sekin?
 
sunflower20
Ensimmäisenä katso peiliin ja mikä kohta sieltä kaipaa "häivennystä", huonot puolet siis - leveä lantio, iso maha tms? Mikä taas on sun mielestä hyvää, korostamisen arvoista?
sit kun sä nää tiedät niin oot pitkällä (mä en vieläkään tiedä vaikka työelämässä olenkin) :) Ja yksi perusjuttu kannattaa pitää mielessä - pohkeet/sääret tuskin koskaan on läskit ja rumat vaikka ylipainoa olisikin. Eli hametta päälle, korkoa kenkään niin siinä jo ryhtikin muuttuu paremmaksi ja olo kohentuu sisäisestikin todella paljon.
Ja jos lantio levee, niin yritä välttää paitoja jotka loppuu siihen lantion kohtaan, mieluummin hieman yli. Mutta varo sitä tanttamaisuutta että vaatteita roikkuu päällekäin ja hamekin roikkuu puolessa välissä sääriä. Kun sulla ei pituutta ole niin paljon niin vaikutelma lässähtäis ja tekee susta lyhyemmän vielä.

Mutta värikästä huivia kaulaan jolla saat ihmisten katseet kiinnittymään ylöspäin, ei alaspäin.
Nyt on hyviä tunikavaihtoehtoja kaupoissa, jotka on ihania pitää päällä, ei haittaa vaikka ei vatsa olisikaan kiinteä. Mutta varo liian pieniä vaatteita myös. Ikävän näköistä jos peppuvako näkyy kun istuu. hyhhyh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Voi että sitä tuntee itsensä aivan onnettomaksi. Ja vielä kun rahaa ei vaan ole. Mutta, jospa ostaisi kerran kuussa yhden uuden niin kyllähän siitä kertyisi pikku hiljaa. Pitäis nyt vaan osata :)

Mites kun tykkäisin pitää leggingsejä ja tunikaa kesällä, onko jo ihan out sekin?
Nuo legginssit muakin kiinnostais..
Millasia kenkiä niitten kans voi pitää? Joo naurakaa vain tyhmälle :ashamed:
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja jotain uutta!:
Hei,

Nyt neuvoja, en osaa enää pukeutua, en ollenkaan. Olen ollut vuosia kotona lasten kanssa, vaatteita ei ole ollut varaa oikein ostella. Vaatekaappini on aivan out! Neuvokaa, millä piristän vaatetustani, mitä hankin? Olen 36v, 167cm ja 75kg. Olen laihiksella, mutta vielä on matkaa. Kiitos jo etukäteen :)
Tilaa aluksi täältä :). http://www.esprit.fi/?LKZ=FI

Ilmainen palautus ja postitus ;).
 
muumibuumi
No, jos tuntuu siltä, ettei edes tiedä mitä markkinoilla on.. Niin ainahan voit käydä nettishoppailemassa.. Ei varmaan kannata alkaa ostamaan, mut vähän vois alustavasti katella millaisia paitoja on nyt kaupan ja mitkä mekot kesäksi tullu.. Niin vähän tietää mitä on ja mikä tuntuis kivalta ajatukselta. Tietää sit kauppaan mennessä edes vähän mitä on etsimässä, ja voi myyjältä suoraan kysyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Voi että sitä tuntee itsensä aivan onnettomaksi. Ja vielä kun rahaa ei vaan ole. Mutta, jospa ostaisi kerran kuussa yhden uuden niin kyllähän siitä kertyisi pikku hiljaa. Pitäis nyt vaan osata :)

Mites kun tykkäisin pitää leggingsejä ja tunikaa kesällä, onko jo ihan out sekin?
Nuo legginssit muakin kiinnostais..
Millasia kenkiä niitten kans voi pitää? Joo naurakaa vain tyhmälle :ashamed:
Voi käyttää ja kenkinä sandaalit, balleriinat, korkkarit....mitä itse tykkää.Hirveän raskaita en laittaisi.
 
gtloans01@gmail.com
Takausta notariaattilaina OYJ

Olen Tony Belly, hyvämaineinen, laillinen ja hyväksytty
Yhtiön rahaa
Lainanantajalle. En lainaa rahaa yksityisille, jotka tarvitsevat taloudellista tukea. Tehdä
sinulla on huono luotto-tai olet tarvitsevat rahaa maksaa laskuja? Haluan
käyttää keskipitkällä ilmoittaa teille, että minun tehdä luotettavia saajan apua
niin otan mielelläni antaa sinulle lainaa. No credit tarkistaa, 100% taattu.
Email:
gtloans01@gmail.com * <gtloans01@gmail.com>

Huomaa: Meillä on vain tyytyväisiä vakavia ajattelevia ihmisiä. Jos et ole todellista tehdä
ei vastausta meitä, koska olemme oikeutettuja ja valmiita rahoittamaan lainaa todellista
ja vakavia ihmisiä. Palata meille seuraavat, jos olet kiinnostunut:

Koko nimi:
Maa:
Puhelinnumero:
Määrä tarvitaan Laina:
Lainan Kesto:
Sukupuoli

Heti kun olemme saaneet sähköpostisi, voimme toimittaa teille lainaehtoihin ja
edellytykset menettely.


yhteyttä yrityksen sähköposti: gtloans01@gmail.com
Tony Belly
Toimitusjohtajana
 

Yhteistyössä