Vaasan Fenno hotelli, onko joku ollut??????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oltiin kaksi viikkoa sitten..aika vanha mutta kyllä siellä yön vietti. aamupla oli hyvä ja lapsille oli tehty leikkipaikka pommisuojaan..lyhyt matka wasalandiaan ja tropiclandiaan. menetteli sen hetken kun siellä viipyi.
 

Yhteistyössä