Ikaalisten kylpylä-hotelli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi kiva hotelli on. Siistit ja mukavat ja ihan ok-varustellut huoneet.
Lapsille alakerrassa isot leikkihuoneet leikkitäteineen, on pleikkareitakin,sekä tietokoneita nettiyhteyksineen.
Suosittelen.
Tosin hotellin "kauppa" ja ravintolat SIKAkalliita!!
Josiltaselle haluutte jotain naposteltavaa, kannattaa ostaa jostain jo ennen hotskuun menoa. Siel on tyyliin suklaalevy ja karkkipussi; 20 euroo,kitooos!
 
Ne tosiaan on kalliita, jopa kuppaset pitsat on siellä törkykalliita. Me haettiin kissojen ja koirien kanssa ruokapaikkaa Ikaalisista, mutta siellä ei ollut MITÄÄN. Päädyttiin johonkin huoltikselle sitten syömään.
 
Toi Kylpylä-hotelli on nykyisin ihan ok, kun sieltä menee yhdyskäytävä päärakennus maininkiin. Aikaisemmin joutui ulkokautta kulkemaan niin ei ollut talvisin kovin mukavaa. Huoneet on suht isoja ja siistejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne tosiaan on kalliita, jopa kuppaset pitsat on siellä törkykalliita. Me haettiin kissojen ja koirien kanssa ruokapaikkaa Ikaalisista, mutta siellä ei ollut MITÄÄN. Päädyttiin johonkin huoltikselle sitten syömään.

Totta Ikaalisissa ei ole yhtään kunnon ruokapaikkaa...
 

Yhteistyössä