vaasalaisia

  • Viestiketjun aloittaja äitee ja kolme
  • Ensimmäinen viesti
äitee ja kolme
hejsan!
täältä löytyisi kolmen lapsen(7,6,4 vuotiaat) äitee,yssinhuoltaja.olisi mukavaa tutustua uusiin tuttavuuksiin.eli,eiköhän saada jonkunmoinen pino vaasalaisia tänne..ja,pistän meili osoitteen tänne myöhemmin jos löytyy muitakin paikkakuntalaisia:)
 
HEI
Hei =)
Täälä kans yks vaasalainen äiti kera kahden lapsen ja suuren masun :D Saa nähdä kerääkö tämä pino vaasalaisia,kun aina on tuntunut nämä pinot jonnekkin häviävän :whistle:
 
Hihii, todellakin vaasalaiset taitaa olla melkosen huonoja tässä tapailussa.. Toisella foorumilla ei tahdota millään saada porukkaa kasaan! Mun ehdotus on, että alotettais tämä tutustuminen vaikka mesessä, tai sähköposteilla. Sopisiko? Lisäilkää vaikka mua teidän meseen ensin, eli Riikka_TK@hotmail.com.

Innolla odottelen uusia mammakavereita =) :wave:
 
Heippa!Täälä myös äiti vaasasta,23v.Tyttöni 2v3kk. Mulle saa myös lähettää mailia osotteeseen jessica2501@netti.fi. Olisi mukava saada uusia ystäviä kyläilyn,kaffittelun,lenkkeilyn ja viihteen parissa. Ystäviä ei nimittäin liikaa ole =)
 
tiitsu
Satuin eksymään tälle keskustelu foorumille ja ilahduin, että täällä on paljon Vaasalaisia. =) Joo kiva olisi tutustua uusiin ihmisiin. Mulla on kaksi ipanaa 2v.3kk ja 5.5kk B)
 
heipsankeikkaa.. Sattumalta näitä sivuja selailin.. ja kappas, täällähän monta Vaasalaista. Tuolla "plussalaisten tapaamiset" osiossa on kans pinotusta Vaasalaisille, mutta eipä näytä montaa siellä olevan.. :(.

Niin, minä 26v, poika kohta 5v, tyttö 3v, Suvilahdesta.
Meseosoite . teletubbiesgirl@hotmail.com

Olisko muita Suvilahtelaisia??? Me on nyt asuttu 1v2kk vasta täällä.
 
Moron!

Täällä olis kans yks Vaasalainen aika tuore äiti, poika syntyi 27.10.05. yksinhuoltajakin vielä olen niin muiden äitien seura ei olisi ainakaan pahitteeksi! Sähköpostiin saa kirjoitella christa_4102@yahoo.com ja mese on xKRisTAxkax@hotmail.com.
 
Täällä kans vaasasta
Hei,

Kiva nähdä että täällä on näin paljon vaasalaisia:) Mulla ei tuota meseä ole, mutta olettekos te perustaneet jo jonkinlaisen sähköpostilistan? Oliskos hyvä idea? Vois vaihtaa kuulumisia listalla ja vaikka tapailla:)

 
Heippa kaikki!

Me asutaan Korkeamäellä, eli ihan siinä Suvilahden vieressä! Lisäsin sut, Suvilahtelainen, mun meseen.

Myös Krista oli lisännyt mut, eli innokaasti vaan juttelemaan kun osutaan yhtä aikaa koneelle ;). Puoltoista vuotta asuin kans yksin tuon nappulan kanssa, että kokemusta siitäkin on..

Ja muutkin, yhteyksiä, kirjotellaan ja nähdään! Ja mulle ainakin voi laittaa sähköpostia tohon meseosotteeseen, eli Riikka_TK@hotmail.com, tai sit kkimmellys@yahoo.com. :)
 

Yhteistyössä