vaasalaisia

  • Viestiketjun aloittaja äitee ja kolme
  • Ensimmäinen viesti
heippa! huolitaanko laihialaisia mukaan...:) täällä olis 23-vuotias äiti ja 2,9 ja 1,6 vuotiaat neidit. olis hauskaa saada uusia mammakavereita, näin kun ollaan kevättäkin kohti menos... :) olis kiva lähteä yhdessä vaikka puistoon!teillä vaasassa on tosi kivoja! me voitais lähteä vähän virkistysreissulle täältä maalta.. ;) lapsetkin varmasti tykkäisi kovaa!
 
HittiVatti
Sattuisko kukaan olemaan vanhasta vaasasta tai lähettyviltä? Olis kiva tavata ihan livenäkin. Mulla kun ei ajokorttia ole ja mies päivät töissä,joten ei silloin pääse kuskaamaan. :wave: :whistle:
 
Satuin osumaan näköjän oikeaan paikkaan. Täälä on kahden lapsen äiti Vaskiluodosta. Lapset tyttö, 3 v 2kk ja poika 11kk. Olis kiva tutustua paremmin vaasalaisiin. Olen itse muualta muuttanut 3 ja puoli vuotta sitten. aika hurahtanut lasten kanssa. :)
 
Täällähän on aikamoinen porukka kasassa! Pitäiskö meidän järjestellä jotain näkemisiä, että tutustuttais toisiimme? Riksiksen kanssa tosi ollaan jo nähtykin ;). Ja edelleen, mesessä saa lähestyä!
 
Miten ois joku vkl, vaikka torilla? Josta sitten lähdettäis johonkin puistoon..
Mullakaan ei oo tota ajokorttia, joten päivisin en pääse liikkumaan, kuin kävellen. Ja osa varmaan työssäkäyviä, niin vkl varmaankin paree?
Lapset mukaan, eikös??

Maaliskuun eka vkl? Lauantai, klo 13?

 
hei
Toi tori on aloitus paikkana ok. Mutta mä kun en tiedä oonko enää silloin kasassa, ja jos en niin ihan pientä kun ei voi heti pakkasiin viedä :ashamed: Ellei sit kevät jo kolkuttele ;) Mutta katsellaan.
 
Hansu-81
:hug: Mahtavaa!! Täältä löytyi tällainen!! Ihanaa, jospa nyt alkaisi löytyä päiviin muutakin tekemistä!! Eli olen Hanna Vaasasta (keskustasta tarkemmin), 24v. ja poika syntyi 10/05. On hiukan yksinäistä joskus kun miehellä on parhaillaan miljoona rautaa tulessa :p Ja nyt mä meen liittymään tuonne groupiin! :wave:
 
Violatar
niin mäkin taidan olla samalla aaltopituudella sun kanssa,, vaikka mun hyväksyttiin yhteisöön en kuitenkaan teidä mistä sinne kirjaudun tai muuta .. hehh eikö blondeille löytyi joku helpompi yhteisö tai jotain ..
 
Up Up Up


Tuo yhteisö on sellainen, että siellä voimem tutustua, ja sopia tapaamisia, ym.. Rohkeasti vaan kirjoittelemaan, ja sana kiertämään tutille, niin saadaan lisää jengiä sinne!


www.msn.com, ja sieltä omat yhtyeisöt.. niin pääset sivulle.
 

Yhteistyössä