VAASALAISET PINOON NYT !!! (viestissä lisää)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riksis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ihan turhaa näyttää tää meidän Vaasalaisten huhuilu. Kukaan ei paikalle tuu vaikka kui sovitaan. Jospa laitettais eka s.posti osotteet ja juteltais sen välityksellä, ennen kuin tavataan kasvotusten? IDEAA?
 

Yhteistyössä