Riksis Aktiivinen jäsen 13.06.2005 2 852 0 36 Vaasa 28.10.2005 #1 Elikkäs.. Milloin tapaisimme? Ja missä? Oisko ehdotuksia paikasta / Ajasta? :attn: :xmas: :xmas: :xmas:
Elikkäs.. Milloin tapaisimme? Ja missä? Oisko ehdotuksia paikasta / Ajasta? :attn: :xmas: :xmas: :xmas:
H hopo Jäsen 05.06.2004 240 0 16 28.10.2005 #2 Ei kannata ei siitä viimeksikään tullu mitään,ihan turhaa \|O \|O
N Niinpä Vieras 30.10.2005 #3 Niin ihan turhaa näyttää tää meidän Vaasalaisten huhuilu. Kukaan ei paikalle tuu vaikka kui sovitaan. Jospa laitettais eka s.posti osotteet ja juteltais sen välityksellä, ennen kuin tavataan kasvotusten? IDEAA?
Niin ihan turhaa näyttää tää meidän Vaasalaisten huhuilu. Kukaan ei paikalle tuu vaikka kui sovitaan. Jospa laitettais eka s.posti osotteet ja juteltais sen välityksellä, ennen kuin tavataan kasvotusten? IDEAA?