Vaasaan menossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipu

Aktiivinen jäsen
12.09.2007
1 879
0
36
Perjantaina lähdetään ja ohjelmassa mm tropiclandia ja wasalandia. Mitä muuta tekemistä lapsille siellä olis? Eihän tropiclandiassa jaksa koko päivää lillua.....

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Perjantaina lähdetään ja ohjelmassa mm tropiclandia ja wasalandia. Mitä muuta tekemistä lapsille siellä olis? Eihän tropiclandiassa jaksa koko päivää lillua.....

Yhdestä päivästäkö kyse?Tuossahan on jo paljon,ainakin musta.. =) Mut millaista tekemistä ehkä haluaisitte?Vaasassa asun,ei täälä nyt ihan älyttömästi vaihtoehtoja ole,mut ehkä jotain keksin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

Yhdestä päivästäkö kyse?Tuossahan on jo paljon,ainakin musta.. =) Mut millaista tekemistä ehkä haluaisitte?Vaasassa asun,ei täälä nyt ihan älyttömästi vaihtoehtoja ole,mut ehkä jotain keksin.. :D

Sunnuntaina lähdetään kotiin. Jotain paikkoja missä olis muksuille jotain katselemista/tekemistä, vaikka joku leikkipuisto.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Asiasta kukkaruukkuun mä kävin eilen osterin automaatilla. :D :whistle:

Mitä mitä, niin mäkin! Mitäs sä eilen siellä teit? Eilenkö kotiuduitte?
Kävitkö surullisen kuuluisassa paikallisessa?
Me lähdettiin eilen päivällä mökiltä.Olin osterissa n.14 aikoihin suurinpiirtein..Enkä kerenny käymään paikallisessa,mut jussina mennäänki tahostenniemeen... :D

Me lähdettiin eilen päivällä mökiltä.Olin osterissa n.14 aikoihin suurinpiirtein..Enkä kerenny käymään paikallisessa,mut jussina mennäänki tahostenniemeen... :D

Ai, mä olin vielä töissä siihen aikaan.... Ei sit muuta ku jalalla koreasti jussina! :D

Vaasan rauniot on kiva paikka retkeillä jos on hyvä sää ja ehkä vielä parempi on läheltä löytyvä alkulantila,siellä on 3lammasta,kaneja,kukko ja kana.Grillin saa halutessaan käyttöön kun varaa sen ensin.Ihan kiva paikka.Ei sielä nyt kovin paljoa oo tekemistä,mutta on ilmainen =) Hmm,hyviä leikkipuistoja on aika huonosti..Minkä ikäisiä lapsia?Me viihdytään viikonloppusin päiväkotien pihoilla,keskustasta löytyy kaksi isompaa..

Niin ja asevelikylästä löytyy Edvinin polku,siel on ilmeisesti n.200 puusta veistettyä eläinhahmoa tms.ja lapset tykkää..tuosta oon huono sanomaan enempää..ku ei oo aikoihin tullut käytyä.. :ashamed:

Ai, mä olin vielä töissä siihen aikaan.... Ei sit muuta ku jalalla koreasti jussina! :D
Tietty.. :D Käytiin lassilassa rompetorilla ja laviassakin kaupassa ja kyllä tuntuu kun sielläpäin on että aika on pysähtynyt kokonaan.. :whistle: Mut mä nautin olla siellä.. =)

Tietty.. :D Käytiin lassilassa rompetorilla ja laviassakin kaupassa ja kyllä tuntuu kun sielläpäin on että aika on pysähtynyt kokonaan.. :whistle: Mut mä nautin olla siellä.. =)

Kyllä maalla on mukavaa!!! :D :D :D

No jos on hyvä sää niin miksikäs ei rannalle :D Itseasiassa tropiclandian takapuolelta löytyy yksi ihan kiva uimaranta.Viimeksi kun oon sielä käynyt niin oli vesiliukumäkikin,ulkona mahdollisuus suihkuun ja grillata..Muutama keinu,kiva alue =) Sitten on hietsku,kun ajelette tropparista keskustaan päin,niin sillan n.puolessa välissä vasemmalla on hietsku.Seilä ei oo juuri muuta kuin hiekkaranta..Mut musta paras uimapaikka =) Hmm..mitäs muuta..Minigolf taitaa 3veelle olla liian hankalaa?Ainakin meidän neitille ois.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
hermo siellä pienessä hotellihuoneessa menee....

Mihin hotelliin olette menossa? me lomailemme niin harvoin, että sekä lapset että aikuiset ovat ihan onnessaan hotellihuoneesta. :ashamed:

Radisson SAS... joo meidän piti alunperin mennä Power Parkin suuntaan ja ottaa mökki viikoks, mutta kun perheessä on yrittäjä niin kaikki suunnitelmat heittää häränpyllyä... Että on ainoa yhteinen lomamatka.

Juu löytyy netistä,eli päiväkäyntimaksu on 2?/hlö tai 6?/perhe..Siel on kaikkea kivaa lapsille,suosittelen!Myös grillausmahdollisuus!

Ainakin viimeks kun oon käynyt niin iellä oli pomppulinna ja kaikenlaisia leikkivempeleitä :D Tietty kans uimamahdollisuus!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
hermo siellä pienessä hotellihuoneessa menee....

Mihin hotelliin olette menossa? me lomailemme niin harvoin, että sekä lapset että aikuiset ovat ihan onnessaan hotellihuoneesta. :ashamed:

Radisson SAS... joo meidän piti alunperin mennä Power Parkin suuntaan ja ottaa mökki viikoks, mutta kun perheessä on yrittäjä niin kaikki suunnitelmat heittää häränpyllyä... Että on ainoa yhteinen lomamatka.

Radissonilta taitaa löytyä uima-allaskin =)