Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Perjantaina lähdetään ja ohjelmassa mm tropiclandia ja wasalandia. Mitä muuta tekemistä lapsille siellä olis? Eihän tropiclandiassa jaksa koko päivää lillua.....
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asiasta kukkaruukkuun mä kävin eilen osterin automaatilla.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Perjantaina lähdetään ja ohjelmassa mm tropiclandia ja wasalandia. Mitä muuta tekemistä lapsille siellä olis? Eihän tropiclandiassa jaksa koko päivää lillua.....
Yhdestä päivästäkö kyse?Tuossahan on jo paljon,ainakin musta.. =) Mut millaista tekemistä ehkä haluaisitte?Vaasassa asun,ei täälä nyt ihan älyttömästi vaihtoehtoja ole,mut ehkä jotain keksin..![]()
Me lähdettiin eilen päivällä mökiltä.Olin osterissa n.14 aikoihin suurinpiirtein..Enkä kerenny käymään paikallisessa,mut jussina mennäänki tahostenniemeen...Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asiasta kukkaruukkuun mä kävin eilen osterin automaatilla.![]()
![]()
Mitä mitä, niin mäkin! Mitäs sä eilen siellä teit? Eilenkö kotiuduitte?
Kävitkö surullisen kuuluisassa paikallisessa?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Me lähdettiin eilen päivällä mökiltä.Olin osterissa n.14 aikoihin suurinpiirtein..Enkä kerenny käymään paikallisessa,mut jussina mennäänki tahostenniemeen...Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asiasta kukkaruukkuun mä kävin eilen osterin automaatilla.![]()
![]()
Kävitkö surullisen kuuluisassa paikallisessa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Uimaranta? Varmasti löytyy, mutta millainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Uimaranta? Varmasti löytyy, mutta millainen?
Tropiclandian jälkeen uimarannalle?![]()
Tietty..Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Me lähdettiin eilen päivällä mökiltä.Olin osterissa n.14 aikoihin suurinpiirtein..Enkä kerenny käymään paikallisessa,mut jussina mennäänki tahostenniemeen...Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asiasta kukkaruukkuun mä kävin eilen osterin automaatilla.![]()
![]()
Ai, mä olin vielä töissä siihen aikaan.... Ei sit muuta ku jalalla koreasti jussina!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tietty..Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Me lähdettiin eilen päivällä mökiltä.Olin osterissa n.14 aikoihin suurinpiirtein..Enkä kerenny käymään paikallisessa,mut jussina mennäänki tahostenniemeen...Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asiasta kukkaruukkuun mä kävin eilen osterin automaatilla.![]()
![]()
Ai, mä olin vielä töissä siihen aikaan.... Ei sit muuta ku jalalla koreasti jussina!![]()
Käytiin lassilassa rompetorilla ja laviassakin kaupassa ja kyllä tuntuu kun sielläpäin on että aika on pysähtynyt kokonaan..
Mut mä nautin olla siellä.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:hermo siellä pienessä hotellihuoneessa menee....
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:hermo siellä pienessä hotellihuoneessa menee....
Mihin hotelliin olette menossa? me lomailemme niin harvoin, että sekä lapset että aikuiset ovat ihan onnessaan hotellihuoneesta. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:hermo siellä pienessä hotellihuoneessa menee....
Mihin hotelliin olette menossa? me lomailemme niin harvoin, että sekä lapset että aikuiset ovat ihan onnessaan hotellihuoneesta. :ashamed:
Radisson SAS... joo meidän piti alunperin mennä Power Parkin suuntaan ja ottaa mökki viikoks, mutta kun perheessä on yrittäjä niin kaikki suunnitelmat heittää häränpyllyä... Että on ainoa yhteinen lomamatka.