Vaasa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä matkailijalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä matkailijalle

Vieras
Ollaan menossa pariksi yöksi Vaasaan 1v lapsen kanssa. Vesipuistossa ainakin käydään.

Onko siellä mitä hyviä ravintoloita? Paikallisia ravintoloita, ei siis mitään (hotelli) ketjujen paikkoja. Saa olla hienompikin paikka. Kunhan ruoka ja palvelu on hyvää.

Entä sitten ihan peruspizzeriaa tms, mistä kannattaisi hakea ruokaa? Käy muutkin, kuten intialaiset.

Mitäs muuta tekemistä siellä on? Huvipuisto lienee turha tuon ikäiselle.

Onko kenelläkään kokemuksia saaristoristeilystä?

Mulla on kokemusta saaristoristeilystä. Se oli mukavaa. Paatti pysähtyi jollekin saarelle missä syötiin ruoka, oli siis ravintola siellä saaressa. En kyllä valitettavasti muistan sen ravintolan nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on kokemusta saaristoristeilystä. Se oli mukavaa. Paatti pysähtyi jollekin saarelle missä syötiin ruoka, oli siis ravintola siellä saaressa. En kyllä valitettavasti muistan sen ravintolan nimeä.

Joo, mainitsivat sen ravintolan nettisivuillaan. Oliko ok ruoka? Suolaiset hinnat?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, mainitsivat sen ravintolan nettisivuillaan. Oliko ok ruoka? Suolaiset hinnat?

Ruoka oli hyvää ja paikka viihtyisä. Syötiin pihalla merenrannalla. =) Hinnoista en tiedä koska mä en toiminut maksajana. :D Oli siis tuo risteily osa äitin miehen 50v. juhlia.

Ruoka oli hyvää ja paikka viihtyisä. Syötiin pihalla merenrannalla. =) Hinnoista en tiedä koska mä en toiminut maksajana. :D Oli siis tuo risteily osa äitin miehen 50v. juhlia.

Nam, kuulostaa hyvälle =) Kiitos!

toi saares oleva paikka on varmaanki jannen kalasaluuna, paatti menee edestakas, yhd suuntanen matka jotain tunnin. sieltä saa älyttömän hyvää kalakeittoa!!

wasalandiaan ei kannata mennä, turhan kallis tarjontaan verrattuna. tropiclandiasta kuulee usein huonoja kommentteja, millon vesi on kylmää, likasta tai palvelu erittäin huonoa. olihan se suljettuki viime talvena siks ku vesi ei ollu vaaditun tasosta..

jaa mitähän sit suosittelisin noitten tilalle!? no, toi jannen kalasaluuna on kyllä hyvä paikka. sit raippaluodolla kannattaa käydä ja hietasaares (varsinki jos uiminen kiinnostaa) mut vaasa on kyllä aika tylsä paikka..

kiitos vaasalainen. me taidetaan kuitenkin ottaa riski tuon vesipuiston kanssa. Jos ei ole kiinni! Pitänee mennä aamusta heti, niin on vesi ehtinyt kiertää yön aikana.

Osaatko kertoa ravintoloista?

Mitä Raippaluodolla on?

kiitos vaasalainen. me taidetaan kuitenkin ottaa riski tuon vesipuiston kanssa. Jos ei ole kiinni! Pitänee mennä aamusta heti, niin on vesi ehtinyt kiertää yön aikana.

Osaatko kertoa ravintoloista?

Mitä Raippaluodolla on?

no riippuu mimmosta ruokaa etitte.. lounaaksi kyllä suosittelen tuota jannen kalakeittoa. jos illalla etitte parempaa ni parhaat ravintolat on kustaa vaasa, bachus ja strampen.

raippaluoto on suomen suurin silta, ei ny oikeestaa mikää ihmeellinen paikka, mut siellä on kiva käydä jos haluaa nähä luontoa..

Yhteistyössä