Väärin kuultuja laulun sanoja?

sabatituu sabatilee lauloi meidän nuorin sitä "sä petät sä meet... " (vai miten ne sanat meneekään)
ja samainen neitonen lauloi "tekee minusta vamppyyrin" (marttyyri vähän oudompi sana mutta vamppyyrinhan tietää jokainen

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
No se Kristiina Braskin Nyt mä meen -biisi... "nuolla sun tiskaamat luut" (oikeasti viskaamat) :D
Mulla ihan sama. Kerran tästä teinkin täällä aloituksen. Ihan ensiksi kuulin visvaiset luut :x Tiskaamat luut oli mun seuraava oletukseni. Onneksi sen pitemmälle en päässyt, kun mies valisti mua oikeista sanoista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Nelly Furtadon biisin sanat menee oikeasti että ´come along,come along with me and i easy your pain´niin exä joskus hoilas että´ come along,come along with me and i eat your brain´ :laugh: :headwall:

Ei kai tuo ole Nellyn biisi???

kuulin ensin: Kadut kaupungin ovat tyhjiä ja suoriaa ja ne tarjoavat pelkkiä huoriaa niin monitulee vastaan kuka on se oikeaa.."

oikeasti menee:Kadut kaupungin ovat tyhjiä ja suoriaa ja ne tarjoavat pelkkiä kuoriaa niin monitulee vastaan kuka on se oikeaa.."

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Nelly Furtadon biisin sanat menee oikeasti että ´come along,come along with me and i easy your pain´niin exä joskus hoilas että´ come along,come along with me and i eat your brain´ :laugh: :headwall:

Ei kai tuo ole Nellyn biisi???

Eikös tämä ole Titiyo?

Waldo's Peoplen Lose Controllin yhessä kohassa kuulin: I don't wanna live alive, kunnes sitten päätin katsoa netistä, miten sanat oikeasti menevät: I don't wanna live a lie...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
kuulin ensin: Kadut kaupungin ovat tyhjiä ja suoriaa ja ne tarjoavat pelkkiä huoriaa niin monitulee vastaan kuka on se oikeaa.."

oikeasti menee:Kadut kaupungin ovat tyhjiä ja suoriaa ja ne tarjoavat pelkkiä kuoriaa niin monitulee vastaan kuka on se oikeaa.."

Ai nuinko se menee oikeasti? En oo tiennykään :D

Yhteistyössä