Väärin kuultuja laulujen sanoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuon kaksi yli käen pesän kohdan minäkin olen kuullut väärin ja toinen kohta samasta laulusta on se: Oltiin Bonnie ja Clyde... Olen kuullut sen jotenkin: ollaan monia kai

Tuli mieleen lisää. Poika laulaa sitä teräsbetoni missä miehet ratsastaa biisiä et metsämiehet ratsastaa :)
Ja pikkubroidi aikoinaan kuuli salkkareiden tunnarin "tunneliin, sinne pääni matkustaa" :laugh:

Meidän keskimmäinen poika lauloi aina Mamban Pyyhi kyyneleet kappaletta: Kyy kyyneleet...

Ja minä kuulin sen uudemmasta päästä olevan kappaleet sanat: "nuolla sun viskaamat luut" -kohdan j"nuolla sun tiskaamat luut" :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ehi:
Oli se Jaffan mainos, jossa laulettiin että: AITO OIKEA NAUTINTO.. noh, mieheni kuuli sen että. MAITO POIKIA NAURATTAA :laugh: :laugh:

Minä kuulin samalla lailla ja kuulen vieläkin. Ensin ihmettelin mikä vitsi siinä oli, miten ne maitopojat jaffaan liittyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Don Huonojen Riidankylväjästä ...mä tuun sun päälles (oikeasti: tee jotain tolle sun päälles )ja se kohta kun siellä taustalta huudetaan riidankylväjä, riidänkylväjä niin mä kuulin sen aina et aiai-aijaijai..aiai-aijaijai.. :whistle:

Mä oon kanssa tähän päivään asti luullu et Don Huonot laulaa "mä tuun sun päälles" oho!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ehi:
Oli se Jaffan mainos, jossa laulettiin että: AITO OIKEA NAUTINTO.. noh, mieheni kuuli sen että. MAITO POIKIA NAURATTAA :laugh: :laugh:

Minä kuulin samalla lailla ja kuulen vieläkin. Ensin ihmettelin mikä vitsi siinä oli, miten ne maitopojat jaffaan liittyy :D

mäkin oon aina kuullut sen sit väärin :o

tämä on legenda ja lainaus siitä kirjasta, jossa on väärinkuultuja laulunsanoja: Movetronin vai Aikakoneen Odota -kappaleen kohta: "odota, miksi karkuun juoksi niin varoen.." on kuultu näin: "odota, miksi karhuun juoksit sä kadoten..." :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kun olin teini ja kuuntelin Apulantaa, biisissä Päivästä toiseen laulettiin "Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa"..minä luulin että siinä laulettiin että "sä kaadoit beibi mutskun, kypsää viljaa...itekseni vaan ihmettelin että mitähän se tarkottaa ja tulin siihen tulokseen että on ne jätkät vaan niin viksuja että mä en ees tajuu niiden sanotuksia :xmas:

Mä kuulin sen ihan samalla tavalla väärin :xmas:
Ja sit tuo white flag, (en muista kenen biisi...) miehen kanssa kuultiin aika metsään...
"I will go down with this shit. I will burb my self up, and surrender..."

Didon biisi. Minäkin kuullu se alussa juuri nuin, siis toi shit osa :wave:
Mikä se oikea sana on?

Kata Kärkkäisen uudehkossa kirjassa on kirjoitettu tuon lastenlaulun "Kolme varista" sanoja sillai, et "sillivati seilaa, sillivati seilaa..."!!! Ja mä aloin sen takia miettiä, et ei hitto, oon laulanu aina sen väärin eli "sili vati seilaa, silivatiseilaa", mutta minähän oonki laulanu oikein!
Prkleen Kata Koo!
(ps. en muista kyl kirjan nimeä, mut googlettakaa tai jotain, jos löytyis ja lukekaa!)

Meijän 2v4kk poika kuunteli tarkkaan radiosta Jenni Vartiaisen Mustaa kahvia-kappaletta, rupes sitten kertosäkeen alkua, joka oikeesti menee: mustaa kahvia, laulamaan: osta leipää :whistle: :laugh: :laugh: Ja aina kertosäkeen aikana sano: "äiti, ostamaan kaupasta leipää"! :D

melanie c laulaa biisissä i turn to you että:

I hope someday if you've lost your way,
niin oon aina kuullu sen että [/b] " i hope someday you lose your weight.. (kirjotetaankos se noin.. kuitenkin painon pudotuksesta luulin olevan kyseen ja ihmettelin biisiä.. :D )

En pääse ikinä yli Rauli Badding Somerjoen biisistä Ikkunaprinsessa, jossa lauletaan:

Hän on naisista kaunein minkä tiedän
Myös pienet rinnat prinsessallani siedän
Hattu on moitteeton ja hyvä myös ryhti vartalon
Ruudun takaa tyttöni katsoo vain

Siis "siedän"? Olen aina kuullut, että "pienet rinnat prinsessallani sievät".

Alkuperäinen kirjoittaja Lanoliini:
:laugh: :laugh:

vanhin pojista laulaa nuoremmalle fröbelin palikoita: hatustani taion sen salaatin. Taitaa mennä kyllä Hatustani taion simsalabim..

nuorin poju taas Kuusi,mänty ja haiseva haapa. (on kyllä haviseva)

minä luulin kauan aikaa että se laulaa: kuusi, mänty, ja hakseva haapa.. vähän ihmettelin että mitähän toi hakseva oikein tarkottaa.

Yhteistyössä