Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja raptori:Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:mä oon aina luullu, et LULUssa lauletaan "hän rokkia rakastaa" ja nyt biisikärpäsen alus, kun on niit laulunsanoja se onkin "hän rottia rakastaa"
Oh- hoh, kaikkee sitä oppii, kun vanhaksi elää
Lauloin myös lapsen Dingoa" Näen sinut kattiloissa, lipun myyjänä tiketin..", oikeesti varmaan näki kahviloissa...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin..:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kuuro:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin..:xmas:
No miten se sitten oikeesti menee??? mä lauan sen aina noin: rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin..
Alkuperäinen kirjoittaja nikittä:mun mies oli kuullut "Mä kesken kiireen hellän yhdynnän"... kun oikeasti sanat menee: "Mä kesken kiireen hellän hymyn nään"
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin..:xmas:
Noin mäkin sen oon aina kuullut. Vasta pari vuotta sitten hoksasin, että miten se oikeasti menee, kun joku sen karaokessa lauloi..
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:mä oon aina luullu, et LULUssa lauletaan "hän rokkia rakastaa" ja nyt biisikärpäsen alus, kun on niit laulunsanoja se onkin "hän rottia rakastaa"