Vaaleanpunaista, vaaleanpunaista ja vielä kerran vaaleanpunaista..............huah

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras2

Vieras
Poikalapsen (alle 2 vuotias) äitinä olen pannut merkille että

1. miltei kaikki tyttöjen vaatteet on osin vaaleanpunaisia. Edes joku pieni vaaleanpunainen kohta löytyy (jos ei löydy, on joku muu tyttökuvio, esim. kukka)

2. tytöillle on paljon enemmän vaatevalikoimaa!

Jatkuuko tämä sama suuremmissa vaatekoissa? Olis kiva, jos voisi hyödyntää tyttöjen suurempaa valikoimaa pojalle, mutta edellämainituista syistä ei voi....

Toisaalta tytöille on enemmän valinnanvaraa vaatemalleissa, mutta väreissä ei ole, kun kaikkeen ympätään sitä pinkkiä.

Suosin vaatemerkkejä, joissa on muutakin, ku vaaleanpunaista. Pitää olla kunnon värejä ja sellasia oikeinta lasten vaatteita, ei mitään lieska-hirviö-prinsessa-pääkallo -soopaa.

Minulla on 4v poika ja 1 v tyttö ja kyllähän asia niin on, että kaupoissa on tytöille paljon enemmän vaatteita kuin pojille. Itse tykkään kyllä ostaa tytölle paljon vaaleanpunaistakin. Se on jotenkin vaan niin söpö pikkuneidin väri.

Mua ei niinkään ne vaaleanpunaiset tai punaiset kohdat vaatteissa haittaa, jos niitä siis pojalle meinaa, mutta kaikissa tytöille suunnatuissa vaatteissa on jotain rimpsua, kukkaa, prinsessaa...

Samaa mieltä. Meillä tyttö 4-vee ja poika 3-vee. Tytöille löytyy paljon vaihtoehtoja mutta värikartassa olis toivomisen varaa. Pojille huomattavasti vähemmän ja jos pääkallot ei kiinnosta niin valikoima pienenee siitäkin reilusti :)

Tytöille on vaikka mitä ei-pinkkiä. Lähes viisivuotiaan tytön äitinä tiedän sen =)

Ja pojillekin on todella paljon vaatteita, vailla pääkalloja yms.

Molemmille sopiviakin vaatteita on vaikka kuinka.

Missä te oikein shoppailette? :D

Mun mielest molemmille sukupuolille löytyy ihanii vaatteita, ja kaikki värit sopii sekä pojille et tytöille. Meiän pojal on paljo vaaleenpunasta, pinkkii ym. punasta. Ei mitään tyttömäistä vaan ihan tavallisii yksvärisii, raitasii, kuviollisii..

Jos ei halua pojalleen räjähdystä, pääkalloa tai skeittari vaatteita päälle valikoima pienenee huomattavasti.

Varsinkin järkevässä hintaluokassa valikoimat on todella suppeita.

Minä en suostu maksamaan tavan trikoo paidasta jossa pari saumaa yli 20 egee.

Mä olin kans ennen sitä mieltä et tytöille ois vaikka mitä ja pojille ei mitään =). Nyt kun on poika ja tyttö, niin kas, kun etsit tytölle jotain, niin yleensä löytyykin pojalle jotain tosi kivaa eikä tytölle mitää ja sit päinvastoin. Mäkään en tykkää prinsessahömpästä enkä pääkalloista. Mun mielestä pojille on ihan kivoja vaatteita niinkun tytöillekin. Tosin KappAhlissa ja Lindeksillä tahtoo olla just sitä pääkallokamaa, mut niissäkin on tytöille ihan nättejä mekkoja ja paitoja. Cittarin vaatteista en tykkää ollenkaan enkä oikein Prismankaan, mut näissähän on tietenkin paikkakuntakohtasia eroja, riippunee sisäänostjasta.

Odotahan kunhan poika kasvaa isoksi, koosta 134cm ylöspäin, niin kaikki muuttuu mustiksi pääkallo rytkyiksi =) Meidän 128cm tytölle löytyisi juhlavaatteita vaikka kuinka, 146-158cm kokoisille pojille ei sitten mitään..

Yhteistyössä