Minulla tuli joulun aikoihin parina päivänä vaaleanpunaista ja rusehtavaa vuotoa. Vuoto oli todella niukkaa, jäi paperiin (ja kuppiin) pikkuisen. Luulin, että olisi ollut ovulaatio ja odottelin josko kuukautiset alkaisivat, mutta eivät ole alkaneet. (Minulla on todella epäsäännöllinen kierto...) Olen odottanut nyt 3 viikkoa tuloksetta.
Mihin vaaleanpunainen vuoto voisi liittyä?
Olen lukenut keskusteluja aiheesta, mutta niissä kaikki ovat jo plussatestin tehneet. Itse en ole vielä testiä tehnyt, mutta ajattelin tehdä jossakin vaiheessa, jos kuukautisia ei vieläkään ala näkymään.
Lisäys:
Lisäksi muutamana päivänä nyt ollut outo maku suussa... En osaa yhdistää makua mihinkään aiemmin maistamaani. Hetkellisesti myös haistan maun tapaisen (olipa selvästi ilmaistu...) En ole varma liittyykö asiaan, mutta piti sekin nyt mainita
Mihin vaaleanpunainen vuoto voisi liittyä?
Olen lukenut keskusteluja aiheesta, mutta niissä kaikki ovat jo plussatestin tehneet. Itse en ole vielä testiä tehnyt, mutta ajattelin tehdä jossakin vaiheessa, jos kuukautisia ei vieläkään ala näkymään.
Lisäys:
Lisäksi muutamana päivänä nyt ollut outo maku suussa... En osaa yhdistää makua mihinkään aiemmin maistamaani. Hetkellisesti myös haistan maun tapaisen (olipa selvästi ilmaistu...) En ole varma liittyykö asiaan, mutta piti sekin nyt mainita
Viimeksi muokattu: