Vaaleanpunainen vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariia 75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariia 75

Vieras
Eli menkkoja odottelin alkavaksi ja neljä päivää sitten alkoikin vaaleanpunainen valkovuoto. Tätä tuli toisena päivänä runsaastikin, mutta ei muuta. Kolmantena päivänä väheni ja nyt melkein loppu. Menkkakipuja ei lainkaan, mikä minulle epänormaalia. Ovatko nämä nyt menkat vai jotain muuta ja mitä? Vuodon koostumuksesta päätellen mitään limakalvoa ei ole tullut ulos. Rintakipu väheni, mutta ovat edelleen turvonneet. Ikää 32 ja ilman ehkäisyä oltu jo kaksi ja puoli vuotta ilman plussaa. Joko vaihdevuodet ovat alkaneet? Vai voivatko kuukautiset olla tällaiset?

mullakin on ollut tuollaista samanlaista nykyään aina ennen kuukautisia. Mutta tuo vuoto muuttuu kyllä sitten ihan normaaliksi kuukautisvuodoksi. Ehkä olet raskaana? Itse pidän vaaleanpunaista valkovuotoa kyllä kuukautisten merkkinä tai "esiasteena".

Minulle on käynyt myös kerran niin, että odottelin menkkoja alkaviksi ja ne alkoivatkin(ainakin aluksi luulin niin)mutta vuoto oli vain rusehtavaa ja niukkaa. Tätä kesti pari pvää kunnes vuoto loppui kokonaan. Sitten teinkin raskaustestin koska niukka vuoto ei minulle todellakaan ole normaalia menkkojen aikana. ja raskaanahan sitä sitten oltiin. Olisiko sitten kyseessä ollut sitä ns. kiinnittymisvuotoa tai jotain muuta.
Oletko tehnyt vielä testiä jos vaika olisitkin raskaana? :)

Yhteistyössä