Vaaka ja liikunta??

Olen nyt liikkunut melkein joka päivä aika rankasti ja tuntuu,että paino vaan nousee??
Olen jo monen monta kiloa pudottanut,mutta nyt tuntuu,että vaaka joko jumittaa tai paino jopa nousee.
Mistähän johtuu?
Syön ihan terveellisesti.

Alkaa tuntua jo turhauttavalta,kun tarkoitus on painoa nimenomaan pudottaa! :ashamed:
 
Sillon kun tehostaa laihtumista liikunnalla ei kannata tuijottaa vaakaan... Mittanauha ja peili kertoo rehellisemmin. Lihas tosiaan painaa enemmän ku läski ja liikunta saattaa myös kerätä nestettä kehoon. Muistathan juoda riittävästi? :)
 
Juon ainakin 2litraa päivässä vettä.
Tiedän,että lihas painaa enemmän kun läski,mutta onhan kai painon pudotuksen näyttävä puntarissakin jossain vaiheessa..

Jotenkin kai vaan ottaa päähän,kun vaaka näyttää yht äkkiä enemmän,vaikka olo on laihempi :D
 
Se, että läski muuttuu lihakseksi vaatii todella pitkän ajan. Että kiloja ei pitäisi sen vuoksi tulla lisää merkittävästi edes vuoden sisällä.

Liikunta lisää nesteen kertymistä.

Liikunnalla laihduttaminen on miltei mahdotonta, mutta se on hyvä lisä terveelliseen ruokavalioon. Ja tietenkin sen on hyvä tulla osaksi jokapäiväistä elämää, senkin jälkeen, kun kilot on tippuneet. (Itsestäänselvyys varmasti kaikille).

Ala seurata mittanauhan avulla, hoikentumistasi. Vaikka kannattaa ne kilotkin kirjata ylös. Mulla liikunta vaikuttaa hoikkuuden tunteeseen, vaikka senttejäkään ei putoaisi.

Jatkahan innolla liikkumista. Ja tsemppiä elämäntapa muutokseen. (Sitä tässä liikunnan osilta itsekin teen. Ruokavalio suht ok.)
 
Mustakin tosiaan tuntuu,jotta keho on pienentynyt ja kiinteytynyt.
Tuntuu vaan niin oudolta,kun puntarissa ei paljon mitään tapahdu...
Kumminkin aikaisemmin vaaka on näyttänyt koko ajan pudotusta,joten siksi kai masis on iskenyt päälle...

Tarkoituksena tässä kun olis painaa vähemmän.

Noh,kaikki aikanaan!

Pitäis ruveta vissiin mittailemaan kroppaa,niin senttien katoaminen ainakin kertois jotain.
 
Huomasin saman ilmiön,kun olen nyt crossaillut muutaman päivän liikuntatauon jälkeen(harrastan säännöllisesti yleensä liikuntaa),niin vaaka näyttää erittäin ikäviä lukemia,siis painonnousua... :x Tuntuu,että ton yli 10kg pudotuksen jälkeen paino on jumittanut ihan liikaa,vaikka liikkuu ja syö terveellisesti...
 
Zoe-F
Mikähän siinä on että ihmiset jotka laihduttaa liikunnalla eivät usko että heittävät sen vaaan hevon kuusen taakse ja ottavat mittanauhan esiin. :D
Se kertoo tuloksista, vaaka ei.
 

Yhteistyössä