V
"vieras"
Vieras
Tässä on pointti olemassa, mutta särähti tuo tummennettu korvaan. Miksei niitä samoja asioita voisi tehdä, vaikkakin vauvan kanssa hieman eri tavalla kuin ennen? Riippuu tietysti siitäkin, mitä se miehesi tarkkaan ottaen on suunnitellut.
Tietysti vauvan kanssa voi tehdä kaikenlaista, mutta mies ei suunnitellessaan yhtään ottanut huomioon, että se vauva pitää joko olla mukana tai hoidossa, eikä ihan pientä, rintamaidolla elävää voi jättää esimerkiksi kolmeksi päiväksi mummolle hoitoon. Tai ainakaan minä en voisi, tulisi liian kova ikävä enkä koskaan saanut maitoa herumaan rintapumpulle (saati lypsettyä käsin). Ja että tiettyjä asioita on pakko tehdä vauvan ehdoilla, eikä vauva esimerkiksi odottele meidän ruoka-aikoja.
Mulle esimerkiksi tulee järkyttävä pahoinvointi laivassa, niin kuulemma ei se haittaa jos juon riittävästi. Siis viinaa
Me ollaan kyllä tehty kaikenlaista vauva-aikanakin, mutta kyllä on tullut noista käytännön asioista välillä kauhea vääntö, kun toinen ei jostain syystä osaa tai halua organisoida juttuja niin että asiat menisi mahdollisimman sujuvasti kaikkien kannalta.
Minunkin mielestäni useimpia asioita voi tehdä vauvan kanssa, mutta mies ei nimenomaan ottanut aluksi koskaan huomioon vauvan tarpeita niissä suunnitelmissaan. Ja mä yleensä lähdin mukaan koska mies halusi, vaikka itseltä meinasi sitten mennä hermot kun joutui tappelemaan esimerkiksi aikautaluista, että vauvan syötöt jne. saa hoidettua. Nykyään onneksi mieskin on sopeutunut paremmin tilanteeseen