Vaa-alle puhuminen auttoi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hieman olen yrittänyt laihduttaa, paitsi nyt viime aikoina mennyt huonommin ruokavalion kanssa. Eilen tuli syötyä yli puolet pizzastakin ja jäätelö.

Paino ollut aamuisin yli 75kg, ennen kuin astuin vaa-alle niin sanoin sille, että anna painon olla alle 75 kiloa, vaikka sitten 74.8kg ja niinhän se sitten olikin.

Ainut mikä harmittaa, niin olisin voinut toivoa tuota painoa vielä alhaisemmaksi. ;)

Ehkä tuo kuitenkin motivoittaa jatkamaan laihdutusta, eikä se kaadu siihen, että välillä sortuu pizzaan tai jäätelöön.

Niin ja aloitepaino oli 77kg, että pienin askelin, puolisen kiloa viikossa siis.
 

Yhteistyössä