V
"vieras"
Vieras
Hieman olen yrittänyt laihduttaa, paitsi nyt viime aikoina mennyt huonommin ruokavalion kanssa. Eilen tuli syötyä yli puolet pizzastakin ja jäätelö.
Paino ollut aamuisin yli 75kg, ennen kuin astuin vaa-alle niin sanoin sille, että anna painon olla alle 75 kiloa, vaikka sitten 74.8kg ja niinhän se sitten olikin.
Ainut mikä harmittaa, niin olisin voinut toivoa tuota painoa vielä alhaisemmaksi.
Ehkä tuo kuitenkin motivoittaa jatkamaan laihdutusta, eikä se kaadu siihen, että välillä sortuu pizzaan tai jäätelöön.
Niin ja aloitepaino oli 77kg, että pienin askelin, puolisen kiloa viikossa siis.
Paino ollut aamuisin yli 75kg, ennen kuin astuin vaa-alle niin sanoin sille, että anna painon olla alle 75 kiloa, vaikka sitten 74.8kg ja niinhän se sitten olikin.
Ainut mikä harmittaa, niin olisin voinut toivoa tuota painoa vielä alhaisemmaksi.
Ehkä tuo kuitenkin motivoittaa jatkamaan laihdutusta, eikä se kaadu siihen, että välillä sortuu pizzaan tai jäätelöön.
Niin ja aloitepaino oli 77kg, että pienin askelin, puolisen kiloa viikossa siis.