V**** v**** v****!

Kyllä saattaisin sanoa pari valittua sanaa. Ja ehdottomasti haluaisin tietää kenen kanssa, ja miksi! Vaikka mitä väliä sillä toisaalta enään olisi, pellolle varmaan lentäs.
Miks sellasta enää kertomaan?

vieras
Ihan nyt sitten sulle sattunut juttu? Tuskin kovin iloinen itse olisin...miettisin kyllä, että miten tästä eteenpäin, tuskin ainakaan mieheeni voisin enää luottaa.

oikiasti mietittynä ainakin väliaikainen ero tulisi.väliaikainen on siksi että ollaan naimisissa ja olen vanhakantainen siinä suhteessa että olen mennyt naimisiin sillä periaatteella että ollaan yhdessä elämän loppuun asti.
en hyväksy pettämistä oli se sitten tapahtunut eilen tai 6v sitten.
nimimerkillä liian paljon petetty ja liian monta kertaa antanut anteeksi

Kun ei ihan kuutta vuotta olla kimpassa oltu. Enpä tiedä. Mutta jos siinä alkusähläyksessä, kun ei oikein vielä tiedetty ollaanko yhdessä vai ei, olis pettänyt niin siihen ei maailma kaatuis. JA jos 5 vuotta sitten,olis kerran hairahtunut niin saattaisin nielläkin asian. Mutta jos siinä vaiheessa, kun on vakavasti oltu yhdessä niin pistäis vähän mietityttämään. Ja jos nyt, kun omasta mielestä meillä on asiat TODELLA hyvin, niin pihalle saattaisin viskata.

fanatic
Alkuperäinen kirjoittaja viisas:
Alkuperäinen kirjoittaja fanatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En tiedä ottasinko mitenkään, jos siitä niin pitkä aika on.
Vai tuotiinko teidän ovelle 5v lapsi?
Miten toi lapsi nyt edes liittyy mihinkään?
No vaikka sen pettämiskeikan tuloksena.
Ai kun hyvä että valotit asiaa... :headwall: Tarkoitin että oisko se Lunaticin mielestä "tuomittavampaa" jos siitä pettämisestä ois syntynyt lapsi vai miksi kysyy?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja viisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En tiedä ottasinko mitenkään, jos siitä niin pitkä aika on.
Vai tuotiinko teidän ovelle 5v lapsi?
Miten toi lapsi nyt edes liittyy mihinkään?
No vaikka sen pettämiskeikan tuloksena.
Ai kun hyvä että valotit asiaa... :headwall: Tarkoitin että oisko se Lunaticin mielestä "tuomittavampaa" jos siitä pettämisestä ois syntynyt lapsi vai miksi kysyy?
No sitten se teko olis mun mielestä hieman vakavampi ja koskettas myös tätä päivää, jos miehellä olis siitä lapsi..
Mutta en jaksaisi muuuten vaivata päätäni jollain 6v sitten sattuneella asialla, jos siitä ei ole mitään jälkiseuraamuksia aiheutunut.

Yhteistyössä