V**** v**** v****!

en tiedä jaksaisinko stressata näin paljon jos olis kyse jostain muusta ihmisestä kun ex naisesta ja jos päiväkin olis joku muu kun mun syntymäpäivä. Tuli puhetta että missä hän oli sinä päivänä, nyt sen sitten sano missä oli. Minä etsin silloin joka paikasta siinä luulossa että jotain on sattunu.

Vieras

Ai miehes oli muhinoinu jonku muun naisen kans siun synttäripäivänä ja sinun piti etsiä häntä, peläten että jotain oli sattunut?!
Aika paska homma, vaikee sanoa mitä itse sanoisin..voisin ehkä aloittaa noilla otsikon sanoilla...

vieras
Tosi vaikea juttu... Kun ilmeisesti on ihan tosi tapaus, niin piti pohtia. Varmasti loukkaisi. Miettisin, että miksi nyt kertoisi. Jäisi painamaan mieltä, mutta ehkä en heti parisuhdetta päättäisi. Sekin vaikuttaisi oliko tilanne silloin jotenkin epävakaa tai kestikö suhde kauan vai oliko yksittäinen juttu jne.

kyselisin ensin rauhallisesti että onko sen jälkeen tapahtunut enää mitään, niinkun en ois moksiskaan asiasta vaikka sisällä kiehuis kuin paljon. kun olisin saanut kaikki haluamani vastaukset, sanoisin vitun vitun vittu, olisit pitäny turpas kiinni ja turvottasin varmaan sen turvan kiinni kun ei muuten pysy. :whistle:

oishan se varmaan ihan helvetinmoinen järkytys... ja vituttas kun ei aijemmin tiennyt. tai en varmaan ois halunnut tietää ollenkaan. jatkosta ei osaa sanoa, periaatteessahan se on "vanha juttu" vaikka itselle oiskin tuore uutinen... vaikea asia! :hug:

Mitähän sanoisin?

Ei aavistustakaan, en kai mitään, jos mulle noin sanottaisiin, olettaisin ettei mies enää halua jatkaa liittoa.

Mitä järkeä sitä muuten on tossa vaiheessa kertoa. :/

Rehellisyyttä muka? Omantunnnon puhdistamistapas, paskanmarjat sanon minä.

Yh, ärryin jo ajatuksestakin... |O

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
en tiedä jaksaisinko stressata näin paljon jos olis kyse jostain muusta ihmisestä kun ex naisesta ja jos päiväkin olis joku muu kun mun syntymäpäivä. Tuli puhetta että missä hän oli sinä päivänä, nyt sen sitten sano missä oli. Minä etsin silloin joka paikasta siinä luulossa että jotain on sattunu.
|O |O kyllä tuo ex nainenkin sais kyytiä :kieh:

Ensireaktio ois varmaan juuri tuo vitun vitun vittu!! Sit voisin karjua miehelle miksi kertoa vasta nyt?? Ja mikä ajoi tekemään sen?? Sen jälkeen saattaisin hivauttaa ensin miestä, sit etsisin käsiini sen exän eikä jäis kaunita jälkeä siitäkään... :kieh: |O

Voimia sinulle selvittää asia. :hug:

ei ole hajua kyseisestä naisesta ollenkaan, mutta jos asuis tässä lähellä niin ihan varmaan kävisin sanomassa parit sanat vaikka aikaa on kulunutkin. |O Perkeleen luuska, vaikka kyllä sitä on vikaa tossa yhessä ääliössä myös. puolustautuu nyt viinaan :kieh: :headwall: :/

ei ole hajua kyseisestä naisesta ollenkaan, mutta jos asuis tässä lähellä niin ihan varmaan kävisin sanomassa parit sanat vaikka aikaa on kulunutkin. |O Perkeleen luuska, vaikka kyllä sitä on vikaa tossa yhessä ääliössä myös. puolustautuu nyt viinaan :kieh: :headwall: :/
mä vaikka väen vängällä vääntäsin ukolta missä se luuska majailee |O

Älä hitossa anna ton selityksen upota! Paljonhan toki immeiset selittää "Kun olin niin kännissä".. mut ei sen syyksi voi kaikkee laittaa!! Täytyy siinä muutakin takana olla, vanha suola janotti tms. Pistä vaan ukkos ahtaalle!!

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Älä hitossa anna ton selityksen upota! Paljonhan toki immeiset selittää "Kun olin niin kännissä".. mut ei sen syyksi voi kaikkee laittaa!! Täytyy siinä muutakin takana olla, vanha suola janotti tms. Pistä vaan ukkos ahtaalle!!
Onhan se tossa selittäny suu vaahdossa että ensin ajattelin ettei kertois mutta ajatteli nyt kuitenkin. Ei se tästä entisestään mitään tiedä, lähti kai sillon jonkun äijän matkaan ja sinne sit jäi. tiedän kyllä kyseisen eukon että jos vastaan tulee niin tiedän tinttasta |O
Kaikkee tuo tossa nyt on jauhanu että he oli niin kauan yhdessä ja sit kun eron jälkeen näkivät ja molemmat kännissä niin kuulema joku naksahtanu päässä. :headwall: Tosiaan on naksahtanu joku.

Ottaa niin kupoliin kun yleensä kysyin, mitähän kohtalon ivaa se tämäkin oli. :ashamed:

vee mikä mies
En tiedä mihinkä ratkaisuun päätyisin, mutta pihalle ukko ainakin tekisi mieli heittää...ja naksahdus,voi helv...siis prkl.On minullakin 7v suhde takana pisimmillään ennen nykyistä eikä tulisi pieneen mieleenkään mennä sänkyyn hänen kanssaan..oksettaa ajatuskin,kun tunteet kuoli meni myös kaikki fyysinen veto sen saman tien..sitä ei viina takaisin toisi..että haukotus vaan tuollaisille selityksille!Ja mitä kaikkea muuta on salaillut?Ja älä itseäsi syytä kun menit kysymään,aika tapaus pitää olla että sitten vastaa no olin eksää panemassa..

Lunatic
Anteeksi nyt, mutta mitä te vauhkootte 6 vuotta vanhasta asiasta!!
Kaikenlisäksi sattunut suhteen alussa, sillonhan moni on vielä kahden vaiheilla muutenkin.
Ootte ku jotain teinejä.

Realisti
itehän sitä nyt kysyin kun tuli mieleen kyseinen asia, oisin vaan jättäny kysymättä :headwall:
Niimpä. Ei ehkä kuitenkaan kannattaisi tälläsiä lähteä kyselemään jos ei kestä kuulla totuutta. Huvittava juttu.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti:
itehän sitä nyt kysyin kun tuli mieleen kyseinen asia, oisin vaan jättäny kysymättä :headwall:
Niimpä. Ei ehkä kuitenkaan kannattaisi tälläsiä lähteä kyselemään jos ei kestä kuulla totuutta. Huvittava juttu.
Huvittavaa nimenomaan. =)
Jos mulla olis mies kertomassa 6 vuoden takasista tekemisistään, tuskinpa edes kuulisin. Mumisisin vaan "jaaha, juu juu, selvä..".. :xmas:

Maamikki
Sano sille et kertoo nyt sit kerralla kaikki pettämiset, tuskin tuo on ainoa.
Sit sano miehellesi et sie lähdet tänään baariin ja "tasoitat tilit", joten huomenna olette molemmat sit samalla viivalla. Katohan mitä on mieltä (vaikket oikeesti siis pettäisikään).

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti:
Huvittavaa nimenomaan. =)
Jos mulla olis mies kertomassa 6 vuoden takasista tekemisistään, tuskinpa edes kuulisin. Mumisisin vaan "jaaha, juu juu, selvä..".. :xmas:
Me kaikki kun ei ajatella niin kuin sinä, toivoisin kyllä että pystyisin samaan etten jaksais olla kiinnostunu mutta minkäs luonteelleni voin.

:ashamed:

mäkin
Aika paukku, mutta en minä suhdettani voisi tuollaiseen kyllä lopettaa.

Siskoni kertoi miehelleen 5v yhteiselovuoden jälkeen, että oli pettänyt tätä 4v sitten, kun heillä oli olleet vaikeat ajat. Mies loukkaantui ja muutaman kysymyksen jälkeen vannotti, ettei asiaa enää ikinä otettaisi esille. Siskoni kertoi asian siksi, ettei hän voinut kuvitellakaan menevänsä miehen kanssa kihloihin tämän salaisuuden kanssa, koska hänestä hänen miehellään oli oikeus tietää totuus ja punnita vasta sen jälkeen, haluaako mies vakiintua siskoni kanssa. Tapahtuneesta vuosi, edelleen ovat yhdessä.

Itsellänikin on kokemus pettämisestä.
Olin tavannut kuukausi sitten kivan miehen, jonka kanssa olimme sopineet muutama päivä ennen tilannetta, josta kohta kerron, että seurustelemme.

Lähdin baariin ja vedin naaman täyteen viinaa. Ex tuli siellä vastaan ja se riitti. Tanssimme koko illan hitaita ja suutelimme kiihkeästi. Yön vietimme minun luonani, erittäin kiihkeissä merkeissä.

Aamulla alkoi morkkis, joka kesti lähes päivälleen vuoden. En millään meinannut päästä asian yli. Alkuun se vaivasi aivan tajuttomasti ja pikkuhiljaa sain asiaa siirrettyä takaa-alalle.

Tein helvetin väärin, sitä en voi kieltää. Mutta tuon illan jälkeen sovimme ex:än kanssa, ettemme enää ikinä tapaa kännissä. Ja siitä lupauksesta olemme pitäneet kiinni. Kyllä, vielä jopa tänäkin päivänä, kun olen kihloissa ja yritän mieheni kanssa vauvaa, tuo ex on sellainen mies, jota en halua kännissä tavata. En enää todennäköisesti häneen sekaantuisi, sillä rakastan miestäni. Mutta siinä miehessä vain on se jokin.

Exää en ole koskaan rakastanut, mutta hän on mies, joka jää ihon alle. Hänessä ei ole mitään muuta vikaa kuin se, ettei hän ole ihminen, joka haluaa sitoutua kenties milloinkaan. Ei, en häntä enää halua, minulla on jo upea elämä, mutta silti ex on mies, jossa on sitä jotakin. Homma menee myös toisinpäin. Ex tuntee järjettömän suurta vetovoimaa minuun, vielä tänäkin päivänä. En osaa asiaa selittää. Se vetovoima kuitenkaan ei vähennä rakkauttani miestäni kohtaan.

Tunteilleni en mitään voi. Teoiklleni taas voin...ja tämän jälkimmäisen pidän mielessäni loppuelämäni.

Yhteistyössä