V***u s*****a tota p*******n visa electronia!

Ei ollu eka kerta kun ei toiminu. |O |O |O |O Siis mikä siinä on että sitä systeemiä ei saa sellaiseksi että se toimis? Hieno homma lähteä ajamaan toista kymmentä kilometriä lähimmälle automaatille että saa kaupasta ostokset mukaansa. ***** ******** |O |O |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
:eek: :eek: Mä en muista ainuttakaan kertaa ettei mun electron olis toiminut. Siis oikeesti :eek:

Voin kyllä kuvitella sun ketutuksesi, kyllä ottais itteäkin päähän :|
Tän vuoden puolella kolmas kerta (eli suhteessa käyttöön nähden vähän myönnän ) ja kaksi niistä tuossa meidän lähikaupassa.

:snotty:
 
millipilli
Mulla ei tänään kanssa toiminut... joutui sitten muut asiakkaan oottamaan kassalla kun kävin nostamassa rahaa :whistle: onneksi oli pikkukauppa ja lyhyt jono + automaatti heti oven vieressä
 
mulla kanssa tökkiny paljon
ja se mikä ottaa päähän että esim nyt tänään on tililtä veloitettu viime su ostokset ja jotain muita ostoksia oli nyt vasta mennyt jotka olen ostanut jo reilu viikko sitten. Johtuukohan tuo Sampo pankista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
millälailla ei toiminut, jos saan udella?? siis näytti ettei ole katetta vai mikä oli vikana???
No tuo ei katettahan ois mun vika. Sitä ei ollut. Sanoi vaan että ota yhteys johonkin varmennukseen mitä ei noissa korteissa kuitenkaan ole. Herjaa että ei myyntilupaa jos tilillä ei ole katetta kuulemma.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
millälailla ei toiminut, jos saan udella?? siis näytti ettei ole katetta vai mikä oli vikana???
Mulla ainakin tänään oli niin, että laite ei lukenut korttia tai jotain... rahaa kyllä oli ja kävin sitten tosiaan nostamassa käteistä että sain ostokseni lunastettua
 
Se vissiinkin tökkii koska tarkastaa sitä katetta, joten joutuu ottamaan yhteyden suoraan pankkiin. Ja pankkikortilla taas tehdään se velotus vasta viimestään yöllä kun pääte ottaa yhteyden pankkiin. Ja siksi pankkikortilla voi tili mennä miinukselle, electronilla ei.

Eikö näin?

Mullakin joskus tökkii, mutten ole nähnyt haitaksi. Täällä kun kuitenkin on automaatteja aika tiuhassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
millälailla ei toiminut, jos saan udella?? siis näytti ettei ole katetta vai mikä oli vikana???
Miulla tehny niin että koko korttimasiina on ollu sökönä eli ei soita varmennusnumeroon ja electronillahan ei saa/voi myydä jos ei kone varmenna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Ei ollu eka kerta kun ei toiminu. |O |O |O |O Siis mikä siinä on että sitä systeemiä ei saa sellaiseksi että se toimis? Hieno homma lähteä ajamaan toista kymmentä kilometriä lähimmälle automaatille että saa kaupasta ostokset mukaansa. ***** ******** |O |O |O |O |O |O
Mulla ollu 3v visa electron ja oon sen kahdesti jo vaihtanu ku vikaa..
 

Yhteistyössä