V*tutus kaakossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weballergy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ymmärrän, että on aika käsittämätön tilanne :( Oletteko ite menneet sanattomaksi tuosta lapsen käytöksestä siten, ettette oo siinä tilanteessa oikeen osannu puuttua tuohon? Mä varmaan olisin eka kerran jälkeen lähinnä kauhuissani plus vihainen enkä osais reagoida oikeen mitenkään...

Ollaan menty sanattomaksi, ja ollaan odotettu että vanhemmat sanoisivat ensin jotain. Mulla alkaa vaan mitta olemaan jo sen verran täys näiden kaikkien vuosien jälkeen, että sanainen arkku on hyvin lähellä aueta.

Ja kun tiedän, että siinä menis meidän välit kokonaan. :/

Voi helvetti, tuli ihan omat traumat mieleen. Just tollalailla pph:n lapset mua retuutti päivästä toiseen kun olin hoidossa. Ei saatana mitä touhua... Äiti ja iskä ei voinu mitään kun oli muka ainoa hoitopaikka mihin mahduin silloin. Jäi traumat joo ja ikuinen viha niitä kohtaan. Älä vie lastas sinne enää, menkää sitten vaikka kaksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Voi helvetti, tuli ihan omat traumat mieleen. Just tollalailla pph:n lapset mua retuutti päivästä toiseen kun olin hoidossa. Ei saatana mitä touhua... Äiti ja iskä ei voinu mitään kun oli muka ainoa hoitopaikka mihin mahduin silloin. Jäi traumat joo ja ikuinen viha niitä kohtaan. Älä vie lastas sinne enää, menkää sitten vaikka kaksin.

Lapsemme ei sinne tule menemään ilman meitä.
Ja usein olemme käyneetkin ilman lasta,jolloin on siis on alkanut hirveä huuto tän lapsen osalta että miksei xxxx tullut??!

Yhteistyössä