V-tun pojat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumakalle äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoin olisin tehnyt. missä vaiheessa tällaisten sankareiden käytökseen on syytä puuttua kun ovat kerta niin lapsia niin lapsia? Yläasteellako vai onko ne liian lapsia vielä sillonkii? Vai pitäskö rueta omille pojille neuvomaan että kysykääpä kaikiltya saatteko rahaa ja jos saat luvan niin sillon se on sun. Tämmönen kasvatusmetodi näyttäs olevan aika monella, huolestuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä:
Samoin olisin tehnyt. missä vaiheessa tällaisten sankareiden käytökseen on syytä puuttua kun ovat kerta niin lapsia niin lapsia? Yläasteellako vai onko ne liian lapsia vielä sillonkii? Vai pitäskö rueta omille pojille neuvomaan että kysykääpä kaikiltya saatteko rahaa ja jos saat luvan niin sillon se on sun. Tämmönen kasvatusmetodi näyttäs olevan aika monella, huolestuttavaa.
Mä olen kasvattanut lapseni ihan pienestä pitäen siihen, että jos haluaa jonkun toisen omaa, siihen kysytään lupa. Ihan alkoi vuoden iässä hiekkalaatikolla. Jos lupaa ei saa, toisen omaan ei kosketa. Olen 48 v ja noudatan tätä periaatetta edelleenkin. En ota naapurin kottikärryjä, jos en ole saanut siihen lupaa.

Yhteistyössä