V*tun p*rkele! Taaperon ainoa tutti hukku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja?!

Vieras
eikä tuo suostu nukkumaan ilman tuttia! |O Nyt on huutanut jo 45min sen tutin perään, ei nukahda millään vaikka on niin väsynyt että silmät pyörii päässä :headwall: Kai se on pakattava lapsi autoon ja mentävä kauppaan :snotty: Ikää on jo 1v 5kk että periaatteessa ei enää tuttia tarvi mutta aina on vielä nukkumaan mennessä ollut. Onko ideoita? Annanko vaan itkeä? Ei oikein rauhotu vaikka vieressä olen, itkee ja huutaa "tutiiiii, tutiiiii" :(

ei tartte tosiaan tuttia. kolme päivää ja se ei muista koko kapistusta. alle 1 vee ois hyvä vierottaa, just sen takia ettei se osaa vielä vaatia. sanot vaan, ettei oo ja kestät kitinää pari päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei tartte tosiaan tuttia. kolme päivää ja se ei muista koko kapistusta. alle 1 vee ois hyvä vierottaa, just sen takia ettei se osaa vielä vaatia. sanot vaan, ettei oo ja kestät kitinää pari päivää.

Tätä mä vähän aattelin että ei tässä muuta vaihtoehtoa enää ole :/ Kai tuo nukahtaa kun on pari tuntia itkenyt ja huutanut. Tuntuu kurjalta antaa toisen yksin itkeä mutta kovempaa se huutaa jos olen siinä vieressä:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tätä mä vähän aattelin että ei tässä muuta vaihtoehtoa enää ole :/ Kai tuo nukahtaa kun on pari tuntia itkenyt ja huutanut. Tuntuu kurjalta antaa toisen yksin itkeä mutta kovempaa se huutaa jos olen siinä vieressä:(

Meillä ois sama edessä. Uni tutista luopuminen siis. Ei syö muuten kuin unille käydessää. Eikä muuten käy nukkumaan ilman tutia. Että saas nähdä minkälainen taistelu meillä edessä. Mutta toisaalta toinen on kumminkin pieni vielä niin ei haittaa vaikka sitä unituttia luputtaa. Aikanaan :) Ajattelin että kunhan itse ymmärtää enemmän niin lähdetään yhdessä viemään se metsään pupuille ja oraville.

Ei nuku vieläkään! |O :headwall: :kieh: |O Mä en taida kestää!!!!!!!!! Maitokin jo annoin eikä auttanut. Huutaa ja itkee ja itkee ja huutaa!!!!!! MIKSI JUURI TÄNÄÄN?!?!?! On iltapäivällä menoa eli joko perun tai sitten ottan rääkyvän taaperon mukaan koska tällä menolla se ei nuku päikkäreitä ollenkaan!!!!!! VOI V*TTU!!!!!!!!! :( :snotty:

sulla on väärä asenne. mitä se haittaa, jos se vähän itkee? taitaa olla enemmän pieni hermona sun mielialasta? mitä se haittaa jos ei nuku? anna lapsen olla, anna ruokaa ja menkää minne olitte menossakin. ei meillä lapset kaikkea määrää, ei lähimaillekaan.

Onko muiden lapset ollut näin sinnikkäitä?! :( Huutaa ja itkee edelleen :headwall: Yritettiin lukea ja silittelin ja vaikka mitä. Ei auta. Nyt siis 2 tuntia 45min huutanut ja itkenyt. Pakko se on yöksi se tutti hakea ei tästä tuu yhtään mitään!!!!!!!! Arvatkaa vaan kuinka väsynyt toinen on mutta ei anna unelle periksi ei |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap joka ei voi KÄSITTÄÄ!!!!!:
Onko muiden lapset ollut näin sinnikkäitä?! :( Huutaa ja itkee edelleen :headwall: Yritettiin lukea ja silittelin ja vaikka mitä. Ei auta. Nyt siis 2 tuntia 45min huutanut ja itkenyt. Pakko se on yöksi se tutti hakea ei tästä tuu yhtään mitään!!!!!!!! Arvatkaa vaan kuinka väsynyt toinen on mutta ei anna unelle periksi ei |O

mikset vain hae sitä uutta tuttia?

Käy ostamassa uusi tutti. Pääsette sekä sinä että lapsi helpommalla.
Mun mielestä on kammottavaa antaa 1 v 5 kk ikäisen lapsen itkeä ja huutaa lähes kolme tuntia :(

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:

mikset vain hae sitä uutta tuttia?

Pakko se on. En vaan halua pakata tuota huutavaa lasta kauppaan ja raahata siellä mukana. Se ei nimittäin rauhotu enää millään. Uskon, kyllä että rauhottuu heti kun sen tutin saa, voipi nukahtaa samantien sinne ostoskärryyn :/ Mutta tässä menee yöunetkin pilalle jo pian eli jos nyt nukahtaa niin ei nuku kyllä ennen puolta yötä :/ Ja peruttava se on se meno. Ei me sinne enää ehditä sitten ollaan kaupassa käyty ja taapero nukkunut.

Joo, hae vaan uus tutti niin seuraavan kerran kun oikeesti koittat päästä tutista eroon niin huutaa sit kahta kauheemmin kun tietää, että tarpeeksi kun huutaa tutti tulee. En ostais enää tuttia!

Saan varmaan kaikkien mammojen hakut niskaani, mutta meidän nassikka 2 v 2kk luputtaa tuttia edelleen ja imut tiukassa on. Yöllä usein yrittänyt ottaa tutin pois suusta siinä onnistumatta, sillä on sellainen imu päällä, että kieli varmaan nyrjähtäisi väkisin pois vedettäessä...Itse ajattelen, että lapsilla tulee ja menee herkkyyskausia, jolloin jostakin asiasta luopuminen ja jossakin edistyminen on helpompaa, joten meillä ainakin saa tutti olla toistaiseksi käytössä. Mielestäni lasta on turha kiusata suotta.
Aion sitten tilaisuuden tullessa ottaa tuteista imut pois, eli leikata pienen palan kumista pois, jolloin lapsen ei tarvitse heti kokonaan tutista luopua!
Voimia ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Joo, hae vaan uus tutti niin seuraavan kerran kun oikeesti koittat päästä tutista eroon niin huutaa sit kahta kauheemmin kun tietää, että tarpeeksi kun huutaa tutti tulee. En ostais enää tuttia!

Peesi tälle!
Illalla on varmaan jo niin väsynyt, että nukahtaa helpommin ja huominen on varmasti jo helpompi kuin tämä päivä! Pysy nyt vaan tiukkana niin ei tarvitse enää toisen kerran lasta huudattaa. Tottuu kyllä, usko pois!!

Mä en kyllä lähtis enää tuttia hakemaan, vaan nyt olisi hyvä sauma vierottaa kokonaan siitä tutista. Samanlaista huutoa se sittenkin on, jos nyt vaan lykkäät sitä vierottamista ensi kertaan ja sitten taas ensi kertaan.

Meilläkin hävis viimeinenkin tutti reilu vuoden ikäiseltä ja oli ilta myöhä joten sitten vaan luovuttiin tutista,pakko se on joskus jaksaa nuo huudot kuunnella joten nyt on jo osa huudoista huudettu eli älä nyt enää tuttia lähde hankkimaan!

Yhteistyössä