M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä lähtis enää tuttia hakemaan, vaan nyt olisi hyvä sauma vierottaa kokonaan siitä tutista. Samanlaista huutoa se sittenkin on, jos nyt vaan lykkäät sitä vierottamista ensi kertaan ja sitten taas ensi kertaan.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä lähtis enää tuttia hakemaan, vaan nyt olisi hyvä sauma vierottaa kokonaan siitä tutista. Samanlaista huutoa se sittenkin on, jos nyt vaan lykkäät sitä vierottamista ensi kertaan ja sitten taas ensi kertaan.
mä olen eri mieltä tuosta huutamisesta.meillä ei ongelmaa kahden ekan kanssa kun otettiin tutti 2v pois.olivat silloin kypsempiä asiaan.aikaisemmin ois varmaan tullutkin huutoa tuntitolkulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä lähtis enää tuttia hakemaan, vaan nyt olisi hyvä sauma vierottaa kokonaan siitä tutista. Samanlaista huutoa se sittenkin on, jos nyt vaan lykkäät sitä vierottamista ensi kertaan ja sitten taas ensi kertaan.
mä olen eri mieltä tuosta huutamisesta.meillä ei ongelmaa kahden ekan kanssa kun otettiin tutti 2v pois.olivat silloin kypsempiä asiaan.aikaisemmin ois varmaan tullutkin huutoa tuntitolkulla.
Ja mä en näe mitään järkeä, että noin vanha kuin 2v enää lussuttaa tuttia. Kun 1 vuotta alkaa tulla mittariin, on hyvä aika vierottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:mä olen eri mieltä tuosta huutamisesta.meillä ei ongelmaa kahden ekan kanssa kun otettiin tutti 2v pois.olivat silloin kypsempiä asiaan.aikaisemmin ois varmaan tullutkin huutoa tuntitolkulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap joka ei voi KÄSITTÄÄ!!!!!:Onko muiden lapset ollut näin sinnikkäitä?!Huutaa ja itkee edelleen :headwall: Yritettiin lukea ja silittelin ja vaikka mitä. Ei auta. Nyt siis 2 tuntia 45min huutanut ja itkenyt. Pakko se on yöksi se tutti hakea ei tästä tuu yhtään mitään!!!!!!!! Arvatkaa vaan kuinka väsynyt toinen on mutta ei anna unelle periksi ei |O
Alkuperäinen kirjoittaja ap tiedottaa :En hakenut uutta tuttia mutta eipä taapero nukkunutkaan :/ Otin sitten pois ja leikittiin kuuteen asti jollon lapsi oli jo niiiiiiin väsynyt että pakko oli laittaa nukkumaan. Torkahteli jo syliin ja lattialle jne. Heti kun sain taaperon sänkyyn, alkoi huuto!! Taas se sama huuto ja itku ja "tutiiiii"![]()
Tunnin verran kuuntelin ja sitten vein tutin -> nukkui jo ennen kun poistuin huoneesta :heart: Mies toi kotimatkalla töistä tutin kun kerroin tilanteesta. Varmasti tein virheen mutta en yksinkertaisesti enää pysynyt kuuntelemaan sitä itkua
Taapero saa luopua tutista sitten lähempänä 2v ikää kun jo ymmärtää paremmin jos viedään ne vaikka orava-vauvoille tai jotain. En olisi uskonut, että tutti on noin tärkeä. Eikä missään muussa asiassa ole vielä itkemällä saanut tahtoaan läpi, imetyksen lopettaminen , omaan sänkyyn nukahtaminen, yömaidosta luopuminen, kaikki sujui koska olin päättäväinen. Ehkä se vaikutti, että tämä tuli vahingossa ja yllättäen, ja annoin periksi. No, tehty mikä tehty. Pääasia, että pikkuinen saa vihdoin unta :heart: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Joo, hae vaan uus tutti niin seuraavan kerran kun oikeesti koittat päästä tutista eroon niin huutaa sit kahta kauheemmin kun tietää, että tarpeeksi kun huutaa tutti tulee. En ostais enää tuttia!
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Joo, hae vaan uus tutti niin seuraavan kerran kun oikeesti koittat päästä tutista eroon niin huutaa sit kahta kauheemmin kun tietää, että tarpeeksi kun huutaa tutti tulee. En ostais enää tuttia!
Tuo on totta! Olisi pitänyt ennen unia ostaa tutti nyt vesittyy seuraava yritys jos tällä huudolla käy ostamassa.
Minä aina leikkasin tuttia ja näytin että rikki mennyt, itse veivät roskiin. Huutaneet eivät, aina nukkumaanmennessä totesivat vain "että tutti rikki"