V.ttu, tein pelottavan huomion!!

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
Minulla on ikää 43v.
Olen alkanut pudottelemaan tavaroita, ihan joka päivä - varmasti on jotain vialla hienomotoriikassa vai missä lie??+
Avaimia, lusikoita, pankkikortteja - tosi usein, liian usein.

Missä voisi olla vika??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Minulla on ikää 43v.
Olen alkanut pudottelemaan tavaroita, ihan joka päivä - varmasti on jotain vialla hienomotoriikassa vai missä lie??+
Avaimia, lusikoita, pankkikortteja - tosi usein, liian usein.

Missä voisi olla vika??
Ms?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
tosta sun kirjoitustyylistäsi voisi kyllä luulla että olet 15
No, se nyt ei ole niin olennaista juuri nyt.
Just tulin hammaslääkäristä ja koko korttinivaskan pudotin - yhtä äkkiä tajusin myös tänään pudottaneeni jo kaikenlaista, samoin muina päivinä :(
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Minulla on ikää 43v.
Olen alkanut pudottelemaan tavaroita, ihan joka päivä - varmasti on jotain vialla hienomotoriikassa vai missä lie??+
Avaimia, lusikoita, pankkikortteja - tosi usein, liian usein.

Missä voisi olla vika??
Ms?
Todetaan yleensä nuorempana.
Alkaa useasti silmävaivoilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
No mie huomasin n. vuosi sitten vähän samantyyppistä oireilua+ raajojen puutumista... syyksi ilmeni eräs perinnöllinen sairaus, joka ei onneksi vakava... Kannattaa tutkia jos erikoisia oireita...
Mikä tuo perinnöllinen sairaus on? Myös minulla on raajojen puutumista ja tavaroiden pudottelua.
 
vieras
Mä veikkaan, että oot joskus väsyneenä pudotellut tavaroita ja kiinnittänyt siihen huomiota ja nyt tiputat niitä koko ajan siksi, että pelkäät tiputtavasi, koska luulet sen tarkoittavan että sulla kasvaa hämähäkinpesä hypotalamuksessa tai jotain.

Siis: jos ei tuon kummempaa tule, niin älä ressaa, kaikki me höperehditään. Minäkin, vaikka ikää vasta himpun päälle 20.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
No mie huomasin n. vuosi sitten vähän samantyyppistä oireilua+ raajojen puutumista... syyksi ilmeni eräs perinnöllinen sairaus, joka ei onneksi vakava... Kannattaa tutkia jos erikoisia oireita...
Mikä tuo perinnöllinen sairaus on? Myös minulla on raajojen puutumista ja tavaroiden pudottelua.
Haurashermo-oireyhtymä... ikinä en ollu aiemmin kuullu koko jutusta... Tietyissä asennoissa raajat puutuu helpommin kuin muilla, mut onneksi ei aiheuta kipuja eikä oo tosiaan vaarallinen tauti...

 
olisko sellaista
Mikähän mulla oli oikealta nimeltä, jännetupintulehdus. Molemmista ranteista leikattu ja jotain puhdistelivat. Kapeat ranteet niin siitä muka johtuu. Vuosia jo aikaa mutta vasen käsi menee edelleen joskus 'lukkoon', särisee määrätyssä asennossa, ei saa otetta.
Ranteissa oli muuten myös patit.
 
derty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä veikkaan, että oot joskus väsyneenä pudotellut tavaroita ja kiinnittänyt siihen huomiota ja nyt tiputat niitä koko ajan siksi, että pelkäät tiputtavasi, koska luulet sen tarkoittavan että sulla kasvaa hämähäkinpesä hypotalamuksessa tai jotain.

Siis: jos ei tuon kummempaa tule, niin älä ressaa, kaikki me höperehditään. Minäkin, vaikka ikää vasta himpun päälle 20.
peesaan tätä. ite tiputtelin n. 20vuotiaana tavaroita, luulin, että ms-tauti tms vakavaa, mutta edelleen olen terve 36-vuotiaanakin. Tulkitsin sen stressiksi.
 

Yhteistyössä