V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Voitko SÄ olla noin tyhmä, että kattelet tollasta :eek:
Miten ap on tyhmä, jos hänen ukkonsa toimi typerästi?? sun kommenttis on tyhmä :whistle:
Komppaan! Onko kukaan muu muuten kiinnittänyt huomiota, että lähes aina tällä 4n äiti-nikillä on aina "helvetin" hienoa sanottavaa asiaan kuni asiaan, useimmiten vaikuttaa siltä, ettei oo lueknut ku puolet otsikosta, jos sitäkään, ja muutenkin ihan sairaan tökerö tyyppi. Vosiin kuvitella hänet sellaiseksi kaljuksi uusnatsin näköiseksi.
Täällä muuten joku muukin kirjoittelee samalla nikillä ;)
Jaa, ja uskoako pitäisi?
:LOL: Ihan sama. Sä varmaan kuvittelet, että kaikki "vieraatkin" on samalta näppikseltä :D
Ööh, no en kuvittele. Mutta sun asentees ja kirjoitustapas tuntuu olevan jokaketjussa sama "No ainako pitäs olla silittämässä, hä"
Okei, tarppaanpa oot perässä kulkenut, ku käyn täällä jotain kerran viikossa =)
Mikäs sua nyt oikeesti rassaa? Pitäskö mennä vaikka lenkille :hug:

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Oli tullut niin monta viestiä, että yritän vähän tiivistää tähän. Mies ei todellakaan ole aina ollut tuollainen. Ei ikinä tällaista tehnyt aiemmin. Mun ei siis ikinä ennen oo tarvinnut tänne avautua tuosta.

Olin kylvettämässä poikaa, kun kävi hakemassa niitä ruokia. Ja menivät siis meidän mökille! :kieh:
Anna sitten sen olla rauhassa kavereidensa kanssa. Ilmeisesti tarvitsee sitä eikä ehkä ole osannut sanoa sitä.
Ap:kin saattaisi tarvita iltaa ulkona yksin. Voiko tehdä samalla lailla?

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ei, nyt nainen, ryhdistäydy! Rakastatko miestäsi, siis oikeesti? Rakastaako hän sinua, lastanne? Onko teillä hyvä suhde? Hoitaako hän perhettänne, kotianne?

Kun vastaat noihin ja mietit elämääsi niin mieti tarkoin jatkatko suhdetta. Voiko suhde muuttua niin, että miehesi välittäisikin?
Rakastan ja rakastaa. Vaikka oon sairaan vihanen, ei yks ilta kaikkea kaada.
Mä en osaisi ottaa rakkaudenosoituksena sitä, että mies tyhjentää ruuat jääkaapista ja häipyy :eek: :eek: :eek:
No en sitä otakkaan sellaisena.

niina
Sinuna harmittelisin sitä, että miksi miehesi ei uskaltanut sinun kanssa neuvotella "poikasakki-illasta" mökillä? Miksi piti tehdä salaa ja miksi ei tyrmännyt sinun aiemmin tekemiäsi juhannusehdotuksia?
Pelkäsikö kenties huutavaa ja sen jälkeen mököttävää vaimoa?

Opetelkaa kommunikoimaan hyvät ihmiset! Sen puutteestahan tämäkin johtuu.

tiina
Kaikesta huolimatta, ap:lle jaksuja! Oisko ketään kaveria/sisarusta/ tai vaikka vanhempia/naapureita, joiden kanssa voisit viettää jussia, ettei tarttis ihan ittekseen olla lapsen kanssa ja miettiä vain "ukkelin mielenhäiriötä"?

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Oli tullut niin monta viestiä, että yritän vähän tiivistää tähän. Mies ei todellakaan ole aina ollut tuollainen. Ei ikinä tällaista tehnyt aiemmin. Mun ei siis ikinä ennen oo tarvinnut tänne avautua tuosta.

Olin kylvettämässä poikaa, kun kävi hakemassa niitä ruokia. Ja menivät siis meidän mökille! :kieh:
Anna sitten sen olla rauhassa kavereidensa kanssa. Ilmeisesti tarvitsee sitä eikä ehkä ole osannut sanoa sitä.
Varmaan voi. En mä tiedä. Kysy siltä :D

Sirkkeli
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Sinuna harmittelisin sitä, että miksi miehesi ei uskaltanut sinun kanssa neuvotella "poikasakki-illasta" mökillä? Miksi piti tehdä salaa ja miksi ei tyrmännyt sinun aiemmin tekemiäsi juhannusehdotuksia?

Eikä johdu, vaan pelkästään äijän itsekeskeisyydestä.

vieras
Höh, no olipa äijällä otsaa. Mutta niin kuin kirjoitit, niin eihän yksi (pahakaan, kun ei ole kyse väkivallasta yms.) moka sentään voi kaikkea pilata jos perusta on kunnossa. Käsitin, että teillä yleisesti ottaen on? Mut temppu oli kyllä tosi kuspäinen! Varmaan ennen pitkää huomaa itsekin, toivottavasti vähän jo ennemmin...

Voitko lähteä jonkun muun mökille/sen ystäväpariskunnan luokse, jos kerran äijälauma on teidän mökillä? Varmaan jos olisin sinä, pakkaisin lapsen ja lähtisin koko viikonlopuksi johonkin jos vaan suinkin mahdollista, enkä välttämättä kyttäisi puhelintani kovin usein... Ja juhannuksen jälkeen olisi aiheesta "pieni" keskustelu...

Hyvää juhannusta nyt kuitenkin!

Ei pidä paikkansa tässä!! Ehkä ennemminkin yritti olla pahoittamatta mieltä, miettimättä sitä tarkempaan. Mä en huuda juuri koskaan. Oon todella rauhallinen aina. Enkä nalkuta.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
En olisi antanut keskenkasvuisen jätkän koskea jääkaapin sisältöön =)
Mä olen antanut. Mutta vain niin kauan, kun se keskenkasvuinen jätkä oli alaikäinen.

Aika uskomatonta käytöstä ap:n mieheltä. Tätä kirjoittaessani olen tosin vasta ensimmäisellä sivulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:

Varmaan voi. En mä tiedä. Kysy siltä :D
Ehkä voisin. :D Ja sen tarpeessa alan pian olemaan. En vaan vielä ole raskauden ja synnytyksen jälkeen käynyt "tuulettumassa"

vieras

Ei pidä paikkansa tässä!! Ehkä ennemminkin yritti olla pahoittamatta mieltä, miettimättä sitä tarkempaan. Mä en huuda juuri koskaan. Oon todella rauhallinen aina. Enkä nalkuta.
No ehkä onglema onkin siinä, että olet niin kiltti? Miten annoit sen edes vielä teidän juhannus ruuat? Mä en vaan pysty tajuamaan, että mihin kaikkeen te naiset alistutte :( Mistä noita tollasia miehiä edes löytyy?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
En olisi antanut keskenkasvuisen jätkän koskea jääkaapin sisältöön =)
Mä olen antanut. Mutta vain niin kauan, kun se keskenkasvuinen jätkä oli alaikäinen.

Aika uskomatonta käytöstä ap:n mieheltä. Tätä kirjoittaessani olen tosin vasta ensimmäisellä sivulla.
Omalta lapseltaan tuon voi hyväksyä jotenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, no olipa äijällä otsaa. Mutta niin kuin kirjoitit, niin eihän yksi (pahakaan, kun ei ole kyse väkivallasta yms.) moka sentään voi kaikkea pilata jos perusta on kunnossa. Käsitin, että teillä yleisesti ottaen on? Mut temppu oli kyllä tosi kuspäinen! Varmaan ennen pitkää huomaa itsekin, toivottavasti vähän jo ennemmin...

Voitko lähteä jonkun muun mökille/sen ystäväpariskunnan luokse, jos kerran äijälauma on teidän mökillä? Varmaan jos olisin sinä, pakkaisin lapsen ja lähtisin koko viikonlopuksi johonkin jos vaan suinkin mahdollista, enkä välttämättä kyttäisi puhelintani kovin usein... Ja juhannuksen jälkeen olisi aiheesta "pieni" keskustelu...

Hyvää juhannusta nyt kuitenkin!
Kiitos näistä sanoista. Joku ymmärsi, mistä on kyse :) :flower:
Kaveripariskunnan mökille voitais varmaankin mennä, mutta turvaistuin on meidän autossa ja se miehellä. :/

niina

No miksi hän ei kertonut, että halusi poikien kanssa mökille? Kyllähän nyt kuka tahansa tajuaa, että mieli pahoittuu varsinkin jos asia tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja jos ei tajua sitä tökeryyttä mitä teki kun ruoat vei, niin täytyy olla kyllä todella erikoinen tapaus.
Miksi nyt puolustelet häntä, vaikka ketjun otsikko oli melko paatosta.

r
Uskomatonta käytöstä. Miten VOI tehdä noin vaimolleen ja lapselleen, en tajua. Miltä lapsestakin mahtaa tuntua, kuinka vanha hän on? Sinuna en varmaan ottaisi mitään yhteyttä mieheen, enkä myöskään vastaisi puhelimeen jos yrittäisi soittaa tai tekstata. Lähtisin viettämään juhannusta lapsen kanssa sukulaisiin tai kavereille, enkä olisi kotona kun mies sinne palaa. Sietää hänen miettiä tekemisiään!

Yhteistyössä