V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Oon koko viikon kysynyt, josko mentäis mökille kolmistaan, me ja poika. Tai yksi kaveripariskunta mukaan, joilla on samanikäinen lapsi kuin meillä. Minkään sortin vastausta en ole saanut, jotain vaan on mumissut. :headwall:

No nyt illalla tuli pieni riita, lähti kaverinsa luo. Tuli pihaan autossa muutama kaveri ja haki jääkaapista kaiken mahdollisen, mitä olin meille jussiks varannut. :kieh: Voiko joku olla noin ilkeä vai onko niin tyhmä?!!! :kieh:

Tekipäs hyvää avautua johonkin... :D
 
Anteeks mitä??
Mikä nikki sä ennen olit? Vai ootko aina ollut Glorinha-nikillä?

Ja näköjään joku voi olla noin ilkeä ja tyhmä samaan aikaan. Miksei se halunnut sun ja tuttavapariskunnan kanssa möksälle?

Mä salee antaisin tuollasen ukon kuulla ainakin jälkikäteen kunniansa, jos SÄ olit varannut teille jääkaappiin kaikkea, ja ukko meni ottamaan ne itelleen, ni ei helvetti.
 
ehkäpä näin
Nyt sitten pakkailet kimpsut ja kampsut ja käyt 24/7 kaupan kautta ruokaostoksilla ja menet lapsen kanssa mökille. Puhelin kiinni ja aah, rauhaisaa Juhannusta teille.
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Voitko SÄ olla noin tyhmä, että kattelet tollasta :eek:
Voitko sä 4N äiti olla noin tyhmä, että sä kommentoit jokaiseen ketjuun ikäänkuin et olsii lukenut kuin jokatoisen sanan?
Tarkennatko?

Ai niin, mut täällähän saa vain silittää ja lässyttää.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Voitko SÄ olla noin tyhmä, että kattelet tollasta :eek:
Miten ap on tyhmä, jos hänen ukkonsa toimi typerästi?? sun kommenttis on tyhmä :whistle:
Komppaan! Onko kukaan muu muuten kiinnittänyt huomiota, että lähes aina tällä 4n äiti-nikillä on aina "helvetin" hienoa sanottavaa asiaan kuni asiaan, useimmiten vaikuttaa siltä, ettei oo lueknut ku puolet otsikosta, jos sitäkään, ja muutenkin ihan sairaan tökerö tyyppi. Vosiin kuvitella hänet sellaiseksi kaljuksi uusnatsin näköiseksi.
 

Yhteistyössä