Ja silti on samalla niin helvetin surullinen olo :/ Miksi pitää "hakata päätään seinään", kun tietää että kipeää se tekee joka kerta? :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Noh, mikä on? :hug:
Ok, koita jaksella! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Noh, mikä on? :hug:
Mä laitan joku päivä sulle y-viestiä asiasta. Nyt en jaksa alata sepustamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja gsgfd:Ja tämän aloituksen kirosanailuunhan ei tieten puututa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gsgfd:Ja tämän aloituksen kirosanailuunhan ei tieten puututa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saa satuttaa:mutta miksi teet tällaisen avauksen jos et aio verbaalisesti avata tilannetta tuon tasokkaammin? Aika köyhää..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja saa satuttaa:mutta miksi teet tällaisen avauksen jos et aio verbaalisesti avata tilannetta tuon tasokkaammin? Aika köyhää..
Kai mä nyt saan paskaa oloa purkaa näinkin jos mä haluan?!? |O
Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja saa satuttaa:mutta miksi teet tällaisen avauksen jos et aio verbaalisesti avata tilannetta tuon tasokkaammin? Aika köyhää..
No saathan sä vaikka seisoa päälläsiMutta mitäköhän sä haluaisit että sulle vastataan? Jos niinkuin ajattelit sitä pahaa oloa purkaa... ei saa siis ihmetellä, että olipas provosoiva aloitus kun et enempiä kerro?
Haluatko sä siis halauksia? Tai voi voi voivotteluja?
Toivottavasti olosi parantuuTee vaikka tuolla otsikolla mainostamallasi värkillä jotakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja saa satuttaa:mutta miksi teet tällaisen avauksen jos et aio verbaalisesti avata tilannetta tuon tasokkaammin? Aika köyhää..
No saathan sä vaikka seisoa päälläsiMutta mitäköhän sä haluaisit että sulle vastataan? Jos niinkuin ajattelit sitä pahaa oloa purkaa... ei saa siis ihmetellä, että olipas provosoiva aloitus kun et enempiä kerro?
Toivottavasti olosi parantuuTee vaikka tuolla otsikolla mainostamallasi värkillä jotakin
![]()
Ei ole mikään pakko vastata yhtään mitään. Sen verran voin sanoa, että miehet on perseestä.
Mulla ei vittua ole, koska se on viiden lapsen äitillä. Eikä voisi vähempää kiinnostaa joku munankannatin.
Alkuperäinen kirjoittaja vierras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja saa satuttaa:mutta miksi teet tällaisen avauksen jos et aio verbaalisesti avata tilannetta tuon tasokkaammin? Aika köyhää..
![]()
Ei ole mikään pakko vastata yhtään mitään. Sen verran voin sanoa, että miehet on perseestä.
Mulla ei vittua ole, koska se on viiden lapsen äitillä. Eikä voisi vähempää kiinnostaa joku munankannatin.
mikä sen määrittelee, et just viiden lapsen äidillä..melkoiset jutut aikuisilla ihmisillä..
![]()