KIUKKUKETJU! sis. alatyylin kielenkäyttöä K-18 ! ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tänään meni kuppi nurin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tänään meni kuppi nurin

Vieras
V*tuttaa ihan H*lvetisti monikin asia.
Yksi niistä on tämä hedelmättömyys. Muut v*ttu nussii kännissä, kortsun vahingossa hajotessa, ja parin viikon kuluttua k*see tikkuun ja siihen tulee kaks viivaa tai plussa. :headwall:
Me maksetaan v*ttu tuhansia euroja, jotta saisin edes mahdollisuuden k*sta siihen tikkuun ja sekään ei ole tae, vaikka s**tana päällänsä seisoisi 2 viikkoa, että siihen ne maagiset viivat piirtyisi.

Ja yks mikä v*tuttaa suuresti on se, että tästä vaikeudesta on jollekin mennyt möläyttään, nyt v*ttu kaikki luulee, että vauvauutiset on mullejotenkin H*lvetin vaikeita kestää, ettei s**tana uskalleta kertoa! :headwall:
Varmaan kukaan ei uskalla edes kummiksi pyytää. :( Tahtoisin mielelläni kummilapsen tai kaks.

Ja ärsyttää selän takana juoruilu. V*ttu, tulkoon suoraan kysymään jos joku h*vetin asia askarruttaa! !! !! !! En mä mene rikki, en hajoa, olen ihminen v*ttu,S**tana kuin kuka tahansa muukin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No anteeksi, mutta oletkohan ihan kypsä vanhemmaksi...?

Muutama kirosana oikein kakkana päivänä ei tee kenestäkään epäkypsää vanhempaa.
Mä kiroilen välillä kuin turkkilainen, vaikka olen kahden teinin äiti ja äidinkielen opetteja. Tilannetajua tosin täytyy toki olla.

Ap, parempia päiviä toivon sulle - ja tuleehan niitä ihan ilman mun toivomattakin. :)

Liian hedelmällisyyden saa kuriin sillä sterilisaatiolla. Olkaa tyytyväisiä lapsiinne ja siihen että teillä on mahdollisuus valita että ette halua niitä enenpää :/

Ap:lle :hug:

Kaikilla meillä ristimme on kannettavana. Mieluummin tosin olisin ottanut superhedelmällisen ristin, mutta kun mulle se ei olisi ollut kärsimys, vaan päin vastoin. :/

Ja aika ikävä katkeraksi minut haukkua vain siksi, että vihaan tuollaista peittelyä ja Jeesustelua tämän tilanteen suhteen. En mene rikki vauvauutisista.

tuttua ajalta ennen niitä kakaroita.
se on kumma kun kertoo että ei vauvaa tule vaikka kui tahtos niin jengi alkaa karttaa ku ruttoa ja lapsista ei uskalleta sen jälkeen sanoa mitään..
tosin yhden erittäin katkeroituneen lapsettoman tunnen, mutta kun ei kaikki voi olla lapsettomia siksi ettei hän voi saada lapsia nuoruuden sekoilujen takia.

AP:lle isosti tsemiä ja toivotaan että elämä yllättää positiivisesti!

Yhteistyössä