v*ttu kun pitää viedä aina toiselta se lähtemisen ilo!!!

• Viestiketjun aloittaja surkee
  • Ensimmäinen viesti
surkee
mies käy baareissa/keikoilla/kavereilla kerran pari kuussa, joskus harvakseltaan päästään myös yhdessä ulos. mä näen omia kavereitani 2-3 kertaa vuodessa. nyt olis sit se kauan odotettu ilta että pääsen baariin kavereideni kanssa niin mitä tekee mies? suupielet on ollu alaspäin pari päivää, ei puhu, ei kato silmiin, kattelee seinille ja huokailee. oon sen seittemän kertaa kysyny mikä on, vaivaako joku? ei kuulemma mikään... voi vee sanon minä, tekee ton ihan tahallaan että mulla olis kurja olo lähteä ja tulisin sit ajoissa kotiin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Oleppa kuule kerrankin ihan tappii asti!!Samoilla huudoilla...mun yks tuttu tapas sanoo noin...oli vissiin vähän sama tilanne.
mun kaverit harvoin jaksaa sinne asti, vaikka kieltämättä kyllä mieli tekis... ja sit pitää keksiä kaikkee tollasta "rahat on nyt vähissä, et tuhlaa sitten ja bussilla kotiin" tietysti nyt kun MÄ oon menossa. koskaan se rahojen vähyys ei oo haitannu kun ukko ite johonkin on lähössä...

vieras
Voi ei, toi on niin tuttua! Ite yritän aina olla kiva ja toivottaa hauskaa iltaa jos mies lähtee. Mun lähtö on aina yhtä mökötystä ja viestiä tulee, että koska kotiudut.

Meillä oli kans samanlaista ku oltiin exän kans yhes. Ihan just samanlaista. Äijällä vaan monesti ne baarireissut venähti seuraavalle päivälle eli saatto kotiutua joskus kolmen aikaan seuraavana päivänä!

Mä sitten yhen kerran (lapsellista joo) näpäytin sitä ihan tosissaan ja tulin itte baaristas seiskalta aamulla. Kävin jatkoilla ja menin sit kotiin. Ja tää on ihan helvetin raivona että missä oot ollu ku hän on ollu niin huolissaan jne.. Mä hetken vaan katoin sitä ja sanoin että "joko sä nyt tajuut miltä musta on tuntunu?" Se kun aina aiemmin vähätteli ku mä sanoin et oon siit huolissaan ku se ei ilmottele mitää..

Muoks. Niin ja tuon jälkeen ei äljäke sanonu enää yhtään mitään.. tais vihdoin tajuta jotai.. mut eipä se enää paljoo auttanu

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ei, toi on niin tuttua! Ite yritän aina olla kiva ja toivottaa hauskaa iltaa jos mies lähtee. Mun lähtö on aina yhtä mökötystä ja viestiä tulee, että koska kotiudut.
joo, toi puhelinterrorismikin vielä... mä en kuunaan häiriköi miestä kun se on ulkona. viimeksi kun olin tyttöjen kanssa syömässä niin alkoi rimputella jossain vaiheessa iltaa, että kun susta ei ole mitään kuulunut. miksi vatussa mä haluisin keskustella sen kanssa henkeviä puhelimitse kun kaverit vartoo vieressä, kun ei se mulle niitä henkeviä puhu kotonakaan??? :eek:

Yhteistyössä