v*ttu älkää ikinä ostako SUOMISOFFASTA mitään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuhmuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";21925501]Mä ostin sieltä keittiökalusteet, keskitasoa kalliimmat. Kuukaudessa oli ekasta tuolista revenny kankaan saumat ja sisukset pursus pihalle...[/QUOTE]

Me ostettiin Puustellin tosi kalliit ja laadukkaat keittiökalusteet ja niissä oli vain kaapit ja tasot. Ei lainkaan tuoleja, eikä mitään kangasosia. Pitäisikö mennä valittamaan puutteellisesta toimituksesta. Sitä paitsi ollaan vasta muutama kuukausi asuttu ja jo nyt on kaapit tyhjänä ja tiskiä tasoilla.

Paras oli ku oltiin sohvaa kattomas sielä B) ajettiin sellaset 100km pakulla että ostetaan ku näytti hyvältä :F totuus oli se että kys. värinen sohva kun lehdessä olisi maksanut tuhansia euroja ja tämä ns. tarjous koski vain ruosteenpunaista 100cm pituista sohvaa (ja tätä ei mainittu lehdessä).. sitten myyjä viel kehui "TÄMÄ ON LAADUKAS SOHVA, SUORAAN VIROSTA.. Virossa tehty alusta loppuun..." ;) MIKÄ SUOMI SOHVA?

[QUOTE="mä";21925501]Mä ostin sieltä keittiökalusteet, keskitasoa kalliimmat. Kuukaudessa oli ekasta tuolista revenny kankaan saumat ja sisukset pursus pihalle...[/QUOTE]

Tosi outo juttu. Mä en ainakaan KOSKAAN ole nähnyt keittiön tuolia jossa olisi sauma kankaassa. Mitä jos laittaisit kuvan niin saadaan kaikki se ihme nähdä?

Joo,oon samaa mieltä. Hirvee putiikki. Myyjä oli just sen näkönen että älkää vaan tulko puhumaan mulle mitään ja ne kaikki sohvat oli jotenkin nuhjusen ja ryhdittömän näkösiä. Tosiaan ilmotettuja ale-tuotteita ei näkyny mailla eikä halmeilla ja veli sai sohvansa jopa kaks ja puol kuukautta tilaamisesta. Ei tartte kyllä siellä enää asioida..

Report suspect task to store/mall security or maybe police force prentice capital Usually, risky tactics such as limited marketing as well as large benefiting is utilized simply by expense corporations dealing with a smaller selection of rich shareholders. These kind of shareholders will certainly usually devote a minimum of one mil dollars. A good purchase supervisor can cause applying your finances investing tactics and handling this buying and selling activities collection. This investment manager can be covered the products and services the portion on the bank account assets.

Yhteistyössä