T
Tasku Venus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tieto:Ja tästäkin saisi kyseinen firma aiheen nostaa kunnianloukkaussyytteen kaikkia kirjoittaneita vastaan....miettikääpä vähän mitä kirjoitatte.
Miten niin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tieto:Ja tästäkin saisi kyseinen firma aiheen nostaa kunnianloukkaussyytteen kaikkia kirjoittaneita vastaan....miettikääpä vähän mitä kirjoitatte.
Alkuperäinen kirjoittaja kuhmuinen:Ostettiin niiltä viime syksynä niin "hyviä ja laadukkaita" Janne-mekanismituoleja terassille 6kpl, talven aikana oli jo yksi tuoli halkeillut poikki ja tänään meni sitten toinen tuoli. Kuivuvat ja halkeilevat pilalle. Hoidettu on ja säilytettiin lämpimässä, käytössäkin ovat katteen alla eivätkä vesisateen armoilla. Eli vika on tuoleissa eikä omistajissa.
Huomenna täytyy ottaa yhteyttä liikkeeseen mut tuskinpa saadaan mitään hyvitystä.. Kaikki tuolit otettava pois käytöstä ennenkuin jollakin on pää halki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä maksoin 60? siitä että kotiin kuljetusmiehet kävi mittaamassa ja toteamassa että ei mahdu sisälle. Uus 60? ois pitänyt maksaa uudestaan kun käytiin sitten vaitsemassa sellaiset jotka mahtuu. Kavereilla ollut sohvat homeessa jne. En suosittele.
No olisko suomisoffan pitänyt ottaa kulut itelleen, kun ostitte sellasta mikä ei teille mahtunut? Eihän ne voinut tietää että ei ne teille mahdu, ihan oma vika..
Jos sohvat ei mahdu standardi-kokoisista ovista sisään niin kyllä odottaisin sen verran asiakaspalvelua löytyvän että mainitsee siitä asiakkaalle. Ja asiakaspalvelu on todellakin muutenkin ihan perseessä heti sen jälkeen kun saadaan jotain myytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tsku veukselle:Sananvapaus ja loukkaaminen on eri asioita. Muistelkaapa sitä moottoripyöräkaupan tapausta....sai syytteen ja tuomittiin kun kirjoitteli kyseisestä firmasta negatiiviseen sävyyn netissä. Kaikki jotka ovat tässä ketjussa mainittu firmaa haukkuneet ja parjanneet, ovat yksenkertaisesti syyllistyneet kunnianloukkaukseen eli rikokseen, ja halutessaan tämä firma voisi tehdä asiasta tutkintapyynnön. Että miettikääp äihan oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja tuon nyt tiesi kaikki:suomisoffan kaikki puutavara on jätetavaraa muiden puljujen jätelavoilta ... eli käyttäävät sen puun mikä ei muille puljuille kelpaa... eli on todella LAADUKASTA!!! Ikinä en oo suomisoffalta ostanu enkä osta...! huijari firma koko pulju
Meillä ei valitamista ole ostoksista jotka tehty kyseisestä liikkeestä.
niin, oma vika vamaan mutta vähän vois löytyä asiakaspalveluhenkeekin. moni muu ois varmaan toimittanu uudet samaan hintaan..
Itse ostin sohvat aikanaan Suomisoffasta, jotka myyjän sanojen mukaan olivat olleet jossain esittelyssä eli sen takia halvemmat... No kotiin kun ne sit sain niin sohva olikin aivan täynnä sisältä koirankarvaa!!!!! Soitin ihan helvetin kiukkusena sinne, että mitä jos mun lapset ois ollu allergisia tai jotain ja siellä vaan voivoteltiin, että voi voi, kun myyjän olisi pitänyt selittää, että ne voikin olla ollut jollain ihmisellä lainassa tjsp. En mä sit enää edes tajunnu...
OMG! Eli toisinsanoen ostit jonkun käytetyn sohvakaluston tai reklamoidun/palautetun kaluston :O Ihan huippua kaupantekoa tollainen... Kai purit kaupat?!
Ja minulla joku tosi laadukas sänky, jonka jalat lähti kuukauden päästä irti :/
Ostettiin Jenkkisänky(parisänky) ja myyjä näytti paikan päällä, että toinen kun kääntyy niin toinen ei liikahdakkaan. No kotiin kun saatiin se niin molemmat pompimme sängyssä kun jompi kumpi käänsi kylkeäEn tajua miten ne oli sen sängyn saanut pultattua niin että oli olevinaan niin hyvä!