v*ttu älkää ikinä ostako SUOMISOFFASTA mitään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuhmuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuhmuinen

Vieras
Ostettiin niiltä viime syksynä niin "hyviä ja laadukkaita" Janne-mekanismituoleja terassille 6kpl, talven aikana oli jo yksi tuoli halkeillut poikki ja tänään meni sitten toinen tuoli. Kuivuvat ja halkeilevat pilalle. Hoidettu on ja säilytettiin lämpimässä, käytössäkin ovat katteen alla eivätkä vesisateen armoilla. Eli vika on tuoleissa eikä omistajissa.

Huomenna täytyy ottaa yhteyttä liikkeeseen mut tuskinpa saadaan mitään hyvitystä.. Kaikki tuolit otettava pois käytöstä ennenkuin jollakin on pää halki.

Ja lehdessä ilmoitettuja huippuhalpoja tuotteita ei ole toistaiseksi vielä ikinä ollut myymälässä vaan toimitusaika 6vko. Ilmoitukset muutenkin antavat olettaa ihan muuta kuin todellisuudessa on. Palvelu ollut myös todella ala-arvoista. Joo, eipä tarvi siinä putiikissa enää vierailla.

Harmi, että noin on käynyt. Meillä on Suomi-Soffasta ostettu kesäkalusto, jota säilytetään talvisin autokatoksessa eli pakkasen armoilla. Hyvin on säilynyt. En tosin ollut yhtään tyytyväinen lafkan TOIMINTAAN, oli toimitus myöhässä ja tuli ensin vääriä asioita jne. mutta laatu on ollut hyvä.

suomisoffan kaikki puutavara on jätetavaraa muiden puljujen jätelavoilta ... eli käyttäävät sen puun mikä ei muille puljuille kelpaa... eli on todella LAADUKASTA!!! Ikinä en oo suomisoffalta ostanu enkä osta...! huijari firma koko pulju

Joo kaveri oli ostanut Suomisoffasta jotkut sikakalliit ja olevinansa kauhean laadukkaat (ei mitään Suomisoffan tarjouskamaa) tuolit ja pöydän. No yhdessä tuolissa oli oksakohta sit just siinä keskellä sitä istuinosaa (vaikea selittää). No eihän se kestänyt vaan hajosi, kaveri yritti Suomisoffasta korvausta, mutta kuulemma ei heillä ole enää kyseistä kalustoa myynnissä... Että justiinsa.

Mä maksoin 60? siitä että kotiin kuljetusmiehet kävi mittaamassa ja toteamassa että ei mahdu sisälle. Uus 60? ois pitänyt maksaa uudestaan kun käytiin sitten vaitsemassa sellaiset jotka mahtuu. Kavereilla ollut sohvat homeessa jne. En suosittele.

Mulle taas on sanottu, ettei noita puisia ulkokalusteita edes saisi viedä lämpöiseen talveksi, vaan ainoastaan suojata lumelta. Ite oon vienyt kyl jotain lämpöseen ja sen kyl huomaa :(

Suomisoffasta jos tilaa jotain niin menee useita kuukausia... asiakkaalle valehdellaan tuotteen saatavuus, eli sanotaan että keskusvarastossa on ja sitten odotetaan kuitenkin kuukausia. Siskoni osti sieltä sängyn ja joutui odottamaan melkein puoli vuotta. Otti jo yhteyttä kuluttaja-asiamieheenkin ja vasta sitten alkoi sänkyä löytymään. Mulla ei yhtään luottoa tuohon paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä maksoin 60? siitä että kotiin kuljetusmiehet kävi mittaamassa ja toteamassa että ei mahdu sisälle. Uus 60? ois pitänyt maksaa uudestaan kun käytiin sitten vaitsemassa sellaiset jotka mahtuu. Kavereilla ollut sohvat homeessa jne. En suosittele.

No olisko suomisoffan pitänyt ottaa kulut itelleen, kun ostitte sellasta mikä ei teille mahtunut? Eihän ne voinut tietää että ei ne teille mahdu, ihan oma vika..

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

No olisko suomisoffan pitänyt ottaa kulut itelleen, kun ostitte sellasta mikä ei teille mahtunut? Eihän ne voinut tietää että ei ne teille mahdu, ihan oma vika..

niin, oma vika vamaan mutta vähän vois löytyä asiakaspalveluhenkeekin. moni muu ois varmaan toimittanu uudet samaan hintaan..

Itse ostin sohvat aikanaan Suomisoffasta, jotka myyjän sanojen mukaan olivat olleet jossain esittelyssä eli sen takia halvemmat... No kotiin kun ne sit sain niin sohva olikin aivan täynnä sisältä koirankarvaa!!!!! Soitin ihan helvetin kiukkusena sinne, että mitä jos mun lapset ois ollu allergisia tai jotain ja siellä vaan voivoteltiin, että voi voi, kun myyjän olisi pitänyt selittää, että ne voikin olla ollut jollain ihmisellä lainassa tjsp. En mä sit enää edes tajunnu...

Sänkyä kun käytiin joskus ostamassa ja myyjältä kun jotain kysyi niin vastaus oli vaan, että "en minä tiedä onko tätä varastossa", "en minä tiedä myydäänkö meillä sellaisia" jne jne. Siis minkälainen myyjä ei vaivaudu jostain koneelta katsomaan vastauksia kysymyksiin??? Ei edes katsottu mitään halpissänkyjä, joista myyjä ei olisi mitään itselleen saanut. Ei sit ostettu sänkyä sieltä.

Mutta tosiaan, en ole koskaan mitään hyvää kuullut minäkään kyseisestä puljusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

niin, oma vika vamaan mutta vähän vois löytyä asiakaspalveluhenkeekin. moni muu ois varmaan toimittanu uudet samaan hintaan..

Joo, varmaan jos ostaa jostain kalliimmasta putiikista niin sillon. Pitää muistaa että huonekalukaupoillakin on tasoeroja, ihan kuten muillakin kaupoilla. Eihän stokkaa ja lidliäkään verrata palvelussa keskenään vai verrataanko?

Jos sohvat ei mahdu standardi-kokoisista ovista sisään niin kyllä odottaisin sen verran asiakaspalvelua löytyvän että mainitsee siitä asiakkaalle. Ja asiakaspalvelu on todellakin muutenkin ihan perseessä heti sen jälkeen kun saadaan jotain myytyä.

Meidän suomisoffan sohva otettiin laadukkaimmalla kankaalla mitä sai ja on jo nyt aivan nyppyyntynyt vuodessa. Hirveä sohva, pehmusteetkin painuneet ja lysyssä.

Mulle taas on sanottu, ettei noita puisia ulkokalusteita edes saisi viedä lämpöiseen talveksi, vaan ainoastaan suojata lumelta. Ite oon vienyt kyl jotain lämpöseen ja sen kyl huomaa :(

Juuri näin :attn: . Meillä ollut jo 2 talvea suojapressun alla terasilla seinän vieressä ja kalusteet huippukunnossa =)

Yhteistyössä