V**ttaa! Mies on selän takana kirjoitellu ex-ihastukselleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just, vai pitää löysätä nutturaa, jos mies valehtelee ja kirjoittaa flirttailevasti entiselle petikaverille? Jos rehellisesti olisi sanonut heti, että "juu olen vaihtanu kuulumisia", niin en olisi tässä räyhäämässä. Mitähän muuta mies multa salaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just, vai pitää löysätä nutturaa, jos mies valehtelee ja kirjoittaa flirttailevasti entiselle petikaverille? Jos rehellisesti olisi sanonut heti, että "juu olen vaihtanu kuulumisia", niin en olisi tässä räyhäämässä. Mitähän muuta mies multa salaa..

Ihan totta,ei se teko vaan valehtelu..

Kuulumisten vaihto ja flirttailu on kuitenkin eriasia. Nipottaminen on kyllä ihan muuta, ku sitä ettei hyväksy kaikkea. Yhteydenpito muihin naisiin, vaikka exiinkin on ihan ok mutta ei niille nyt flirttailla tarvitse.

Tulee ihan mun exän nykyinen mieleen. Eksä joutu jutteleen mun kanssa salaa facessa, kun neiti veti herneen nenään jos sai tietää. Meijänkin keskustelut oli lähinnä kuulumisten vaihtoo ja läpän heittoo. Lieneekö sit exä kans neidille jotain valehdelleen tai jotain, kun niin suuttu. Sit joutu tosiaa salaa alkaa juttelee mulle. Ja jutut siis täysin viattomia, eli ei ihan sama asia, kun tässä..