V**ttaa! Mies on selän takana kirjoitellu ex-ihastukselleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl!!!

Vieras
fb:ssa. Miehellä oli fb auki ja yhtäkkiä yksi nainen alkoi chattaamaan. Sanoin miehelle, että "en tiennytkään että kirjoittelet tuon kanssa (istuin siis lähellä konetta)". Mies sanoi ensin, että ei kirjoittelekaan, mutta näin heti, että valehtelee. Olen viimeisilläni raskaana ja kilahdin, sanoin miehelle että näyttää fb viestikansion jos kerta puhuu totta. Epäröiden mies näytti ja siellä oli muutamia viestiketjuja tuon naisen kanssa tyyliä "mitäs kaunokaiselle kuuluu", muistelivat menneitä (jotain huumorijuttuja, omia suunnitelmiaan siltä ajalta kun tapailivat). Mies sanoi, ettei tajunnut tuossa olevan mitään pahaa

Olen RAIVONA!!!

Joo ei.. mun mies teki samaa kun olin puolessa välissä raskaana.. No loppujen lopuksi se oli alkua tähän"haluan olla taas vapaa", mies jätti ja nyt saa olla"vapaa"ja juosta baareissa. Toivottavasti teillä ei käy näin!! Tsemppiä ja hyvää raskauden loppua:)

No varmasti olet. Jos viestit on ihan hyvässä hengessä kirjotettuja niin miksi miehesi sitten valehteli? Älä kuitenkaan pakkaa miehes kamoja ja soita sille ex-heilalle keskustelematta ensin miehes kanssa. Voihan olla ettei miehes haikaile hänen peräänsä, vaan seku kyselivät kuulumisia jne.

Itse nään usein omaa exääni ja myönnän että joskus muistellaan menneitä meidän seurustelun ajoilta ja on hän tainnut kehaista mun ulkönäkönikin ja toisin päin. Se ei kuitenkaan tarkota sitä että mulla ois MINKÄÄNLAISTA kiinnostusta enään jäljellä :$

Äijät on ihan perseestä! Pikku flirttaileva kirjoittelu exän kanssa on niiden omasta mielestä ihan ok, mut eivät varmasti sulattaisi tollaista kirjoittelua kuitenkaan omalta vaimolta/tyttöystävältä exän kanssa.

Ei varmastikaan oo miehesi puolelta mitään vakavaa, mut joka taauksessa ihan hevetin ärsyttävää käytöstä! Koeta kestää. Harmittaa sun puolesta :(

Ehkäpä pelkäsi reaktiotasi ja siksi valehteli.

Itselläni on useampikin ex fb:ssä ja chattaillaan silloin tällöin eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Ronski huumori lentää mutta so what?

Yhden toista sukupuolta olevan kaverin kanssa heitetään useikin läppää tyyliin, mitäs komistus, mitäs kaunokainen, jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Höh!:
Äijät on ihan perseestä! Pikku flirttaileva kirjoittelu exän kanssa on niiden omasta mielestä ihan ok, mut eivät varmasti sulattaisi tollaista kirjoittelua kuitenkaan omalta vaimolta/tyttöystävältä exän kanssa.

Ei varmastikaan oo miehesi puolelta mitään vakavaa, mut joka taauksessa ihan hevetin ärsyttävää käytöstä! Koeta kestää. Harmittaa sun puolesta :(

No niinpä, mieheni ei todellakaan tykkäisi jos minä tekisin vastaavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Ehkäpä pelkäsi reaktiotasi ja siksi valehteli.

Toi on kaikista tyhmin selitys valehtelulleen, koska siinä kaivaa omaa hautaa suuremmaksi tuollaisissa asioissa. Jos olisi sanonut suoraan, että joo olen kirjoitellut, haittaako se sua, niin voisi ap olla eri ajatuskannalla.

Vaikka tuo satuttaa, loukkaa ja raivostuttaa, on tuo kuitenkin melko pientä. Joku voisi sanoa, että tuollaisesta on lyhyt matka fyysiseen pettämiseen, mutta minä en ole siitä niinkään samaa mieltä. Joskus tekee hyvää paeta arjesta, vaikka se olisikin väärin, mutta suhteutettuna elämänmittaiseen parisuhteeseen (jota varmaan usea tavoittelee), tuollainen teko tai moni muukaan vastaava virheaskel, ei ole eron arvoinen.

Totta kai asiasta pitää keskustella!

No ei mun mies ole keskustellut. Miehen mielestä se, että hän valehtelun jälkeen sentään KERTOI miten asia oikeasti on, eli ei jatkanut valehtelua, tarkoittaa sitä, etten saisi olla loukkaantunut. Sama homma muuten muissakin asioissa, vaikka mies olisi ensin valehdellut mulle useasti ja jos lopulta kertoo totuuden, ei saisi olla loukkaantunut, koska "sentään kerroin lopulta vaikka ensin valehtelin".

Voi teitä lapsia. Kannata ottaa vakavasti.. useimmiten parasta on valkoinen valhe kun vaikka kuinka viaton jutustelukin exän/muun naisen kanssa kilahtaa niponeideillä..

Alkuperäinen kirjoittaja 40vee:
Voi teitä lapsia. Kannata ottaa vakavasti.. useimmiten parasta on valkoinen valhe kun vaikka kuinka viaton jutustelukin exän/muun naisen kanssa kilahtaa niponeideillä..

Miksi miehen pitää kirjoitella flirttailevasti sinkkunaiselle, kun oma vaimo on viimeisillään raskaana ja muutenkin herkkä? Jos tekee sellaista, mistä on pakko valehdella, ehkä se teko ei ole kovin fiksu.

Täällä 40v rouva eikä kyllä hyväksyisi myöskään... Sen suuremmin valehtelua kuin flirttailevaa käytöstä / kirjoittelua / puheluita ex-ystävättärien tai muidenkaan naisten kanssa. Vaan ei ole meillä tapana kummallakaan.

Asiallinen kuulumisten vaihto exän kanssa on mielestäni ok. Noilla kahdella on ollut lähinnä vehtaus/seksisuhde, enkä tajua ollenkaan, miksi sellaisen kanssa pitää kirjoitella!