V***ttaa ku näytän niin vanhalle :(

  • Viestiketjun aloittaja Pikka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Hieno vitsi :D
Noilla avuilla toki voi alkaa näyttää ikäistään vanhemmalta katutytöltä.
katutytöltä,voi että en tajua olettekö te tyhmiä vai mitä,no prkle näyttäkää mummoilta sitten,mä meen,mulle menee jo yli teijän huora/ilotyttö/kaatutyttö pakkoajatuksia
:headwall: :headwall: :headwall:
Sori beibi, mä en näytä mummolta. Mulla on riemunkirjavat rastat, silti en jaa kaikille neuvoja että laita päähäsi pinkkiä se kyllä nuorentaa.
Miksi sä hermostut?
Mun mielstä ap´lle kuvan perusrteella nyt vaan ei sopisi platinablondaus ja liian tumma värivoide.
ei taas,no jos sun mielestä ei sopi niin sano vaan mikä sun mielestä sopi,ei tarvi tunkea ja naura mitä mä suosittelen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Hieno vitsi :D
Noilla avuilla toki voi alkaa näyttää ikäistään vanhemmalta katutytöltä.
katutytöltä,voi että en tajua olettekö te tyhmiä vai mitä,no prkle näyttäkää mummoilta sitten,mä meen,mulle menee jo yli teijän huora/ilotyttö/kaatutyttö pakkoajatuksia
:headwall: :headwall: :headwall:
Sori beibi, mä en näytä mummolta. Mulla on riemunkirjavat rastat, silti en jaa kaikille neuvoja että laita päähäsi pinkkiä se kyllä nuorentaa.
Miksi sä hermostut?
Mun mielstä ap´lle kuvan perusrteella nyt vaan ei sopisi platinablondaus ja liian tumma värivoide.
ei taas,no jos sun mielestä ei sopi niin sano vaan mikä sun mielestä sopi,ei tarvi tunkea ja naura mitä mä suosittelen
Mä "nauroin" koska kuvittelin että vitsailit!
Mutta jokaisella toki on oikeus sanoa mielipiteensä, vaikka sitten perkeleiden ja pään paukutuksien keralla.
*pyörittelee kummissaan päätään, missä on ne käytöstavat*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tää väri
Tollanen lämmin "blondi" vois olla sopiva. Kuitenkin yli 3kymppisille harvemmin sopii vahva blondaus. Tumma juurikasvu näkyy siinä nopeasti ja ei se ainakaan yhtään paranna asiaa.
Mulle ei tule yhtään tyylikästä supertekoblondia mieleeni joilla oisi ikää yli 30.
 
vieras
Munkin mielestä uudella hiusmallilla tulis pirteempi vaikutelma :) Uusi malli ja vaaleammat hiukset, miksei monisävyistäkin. Tasavärinen tukka ei näytä kivalta muuta kuin mustassa hiusvärissä (mun mielestä ).
 
Ap
Joo siis hiukset on nyt takaa silleen kivasti todella porrastetusti leikatut. Ehkä sit ku pidempi niin koita kiharaa? Tästä tulisi säkkärä ja LYHYT. Raitoja kehiin niin olen tyytyväinen... Vaalempi joo, kun tää rusketus häipyy niin kalpea on naama taas. :) Tuo kuva siis talvelta.
 
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Nämä on hyviä neuvoja. Kyllä Savanna tietää kauneudesta. Mä uskoisin hänen ohjeisiin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Nämä on hyviä neuvoja. Kyllä Savanna tietää kauneudesta. Mä uskoisin hänen ohjeisiin. :)
kiitos =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Nämä on hyviä neuvoja. Kyllä Savanna tietää kauneudesta. Mä uskoisin hänen ohjeisiin. :)
kiitos =)
Ei oo totta :LOL:
 
Minusta
anistonin väri tai vähän enemmän punaiseen olis hyvä hiusväri aapeelle. Mutta iäksi oliis kyllä kuvan perusteella veikannut 26:tta, etkä todellakaan näytä kolmekymppiseltä!
 
itse 74
Sun tyylisi vanhentaa. Kasvot sinänsä ok. Eli raitaa tai jotain säpinää hiuksiin. Meikkiä lisää. Esim, kunnollinen meikkivoide, ripsaria ja kapeat rajaukset yläripsien juureen.
 

Yhteistyössä