T
oisin 42 v veikannu. Lettiin raitoja, uus malli, pukeutuminen naisellisemmaksi, korkkareita ym
Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja +:Kerro jo ikäsi
kappas kun en huomannut...olisi ollut suuri vaiva se sultalin laittaa, mut näsis pitää olla..SORRY vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja +:Kerro jo ikäsi
Taas tästä sepustuksesta ei saa mitään selkoa. Yrittäisit nyt hyvä ihminen!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Hieno vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Anteeksi että kerroin.Alkuperäinen kirjoittaja +:kappas kun en huomannut...olisi ollut suuri vaiva se sultalin laittaa, mut näsis pitää olla..SORRY vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja +:Kerro jo ikäsi
Blondi ei mikään musta,jos laitat musta niin näyttäisit tosi vanhalta,usko pois,jos haluat nuorentaa itseä,niin platinaksi blondiksi pitää sun värjätä hiuksia ja pidennystä kans,koska toi kampaus vanhentaa kansAlkuperäinen kirjoittaja Pikan:Blondi? Musta? Hih :saint:
kiitos tiedostasiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Anteeksi että kerroin.Alkuperäinen kirjoittaja +:kappas kun en huomannut...olisi ollut suuri vaiva se sultalin laittaa, mut näsis pitää olla..SORRY vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja +:Kerro jo ikäsi
Noh, noh lapset, eipäs kiistellä...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Anteeksi että kerroin.Alkuperäinen kirjoittaja +:kappas kun en huomannut...olisi ollut suuri vaiva se sultalin laittaa, mut näsis pitää olla..SORRY vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja +:Kerro jo ikäsi
katutytöltä,voi että en tajua olettekö te tyhmiä vai mitä,no prkle näyttäkää mummoilta sitten,mä meen,mulle menee jo yli teijän huora/ilotyttö/kaatutyttö pakkoajatuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Hieno vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Noilla avuilla toki voi alkaa näyttää ikäistään vanhemmalta katutytöltä.
Et kai sä ole tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Blondi ei mikään musta,jos laitat musta niin näyttäisit tosi vanhalta,usko pois,jos haluat nuorentaa itseä,niin platinaksi blondiksi pitää sun värjätä hiuksia ja pidennystä kans,koska toi kampaus vanhentaa kansAlkuperäinen kirjoittaja Pikan:Blondi? Musta? Hih :saint:
LIIAN tumma värivoide,sanoinko mä liian tumma,no sitten sä et osaa lukea,koska mä sanoin pikkusen tummempi kun hänen iho,koska hänen iho on valkoinen ja valkoinen iho ja ihan blondit hiukset ei näyttää hyvältä,eikä mikään oranssi väri tai vaaleampi sovi tai voi sopia mutta ei se nuorenta hänet ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Et kai sä ole tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Blondi ei mikään musta,jos laitat musta niin näyttäisit tosi vanhalta,usko pois,jos haluat nuorentaa itseä,niin platinaksi blondiksi pitää sun värjätä hiuksia ja pidennystä kans,koska toi kampaus vanhentaa kansAlkuperäinen kirjoittaja Pikan:Blondi? Musta? Hih :saint:
BLATINA BLONDI jos mikä todellakin vanhentaa ja antaa enenmmän kun halvan vaikutelman. Tuskin mustakaan olisi oikea hiusväri ap´lle, mutta että blondiksi!
Eiköhän jokin elävämpi ja lämmin värisävy antaisi enemmän nuorekkuutta ja eloa kun eloton blondaus ja liian tumma värivoide.
Sori beibi, mä en näytä mummolta. Mulla on riemunkirjavat rastat, silti en jaa kaikille neuvoja että laita päähäsi pinkkiä se kyllä nuorentaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:katutytöltä,voi että en tajua olettekö te tyhmiä vai mitä,no prkle näyttäkää mummoilta sitten,mä meen,mulle menee jo yli teijän huora/ilotyttö/kaatutyttö pakkoajatuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Hieno vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Noilla avuilla toki voi alkaa näyttää ikäistään vanhemmalta katutytöltä.
:headwall: :headwall: :headwall: