V***ttaa ku näytän niin vanhalle :(

• Viestiketjun aloittaja Pikka
  • Ensimmäinen viesti
Vanhenemiselle ei voi kamalasti kotikonstein mitään tehdä, jos ongelmana on luonnollinen vanheneminen. Toki sitä voi koittaa piristää väsynyttä olemustaan hiusvärillä, hyvin nukutuilla öillä yms. Mutta rypyille, ihon veltosumiselle ja naaman rasvakerroksen vähenemiselle ei oikeasti ole muuta apua kirurgi.
Mä olen antanut periksi sille faktalle että tästä en nuorene ja se alkaa jo näkyä naamassanikin.

Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27

vieras
No anteeks mut oot oikeasti tosi vanhan näköinen jos oot oikeasti 32!
Mä oon pari vuotta nuorempi mutta näytän kyllä paljon paljon sua nuoremmalta ja mäkin sentään näytän ihan ikäiseltäni!

alkaa ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Hei juu rehellisesti sanottua voit sä näyttää paljon nuoremmalta,kun katsoin sun kasvot niin huomasin heti että hiusvärjäys vaihtoon,eli sun pitää niitä värjättä platina blondiksi ja laita hiuspidennystä,hiuksille pitää olla suoraat,sekä meikkivoide,pikkusen vain pikkusen tummempi kuin sun kasvot,sekä kulmakarvat ruskeaksi ja ouhueksi,tee mielummin jossain ja vähän poskipuna,mielummin ruskea,mutta ei paljon,sen jälkeen voi sulle antaa jopa 25-27
Taas tästä sepustuksesta ei saa mitään selkoa. Yrittäisit nyt hyvä ihminen!!!!!

Hieno vitsi :D
Noilla avuilla toki voi alkaa näyttää ikäistään vanhemmalta katutytöltä.

+
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Kerro jo ikäsi
Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.
kappas kun en huomannut...olisi ollut suuri vaiva se sultalin laittaa, mut näsis pitää olla..SORRY vaan.
:eek: Anteeksi että kerroin.
kiitos tiedostasi

vieras
Kerro jo ikäsi
Ap kertoi sen jo tuossa melkein ekojen arvausten jälkeen.
kappas kun en huomannut...olisi ollut suuri vaiva se sultalin laittaa, mut näsis pitää olla..SORRY vaan.
:eek: Anteeksi että kerroin.
Noh, noh lapset, eipäs kiistellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
katutytöltä,voi että en tajua olettekö te tyhmiä vai mitä,no prkle näyttäkää mummoilta sitten,mä meen,mulle menee jo yli teijän huora/ilotyttö/kaatutyttö pakkoajatuksia
:headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikan:
Blondi? Musta? Hih :saint:
Blondi ei mikään musta,jos laitat musta niin näyttäisit tosi vanhalta,usko pois,jos haluat nuorentaa itseä,niin platinaksi blondiksi pitää sun värjätä hiuksia ja pidennystä kans,koska toi kampaus vanhentaa kans
Et kai sä ole tosissaan?
BLATINA BLONDI jos mikä todellakin vanhentaa ja antaa enenmmän kun halvan vaikutelman. Tuskin mustakaan olisi oikea hiusväri ap´lle, mutta että blondiksi!
Eiköhän jokin elävämpi ja lämmin värisävy antaisi enemmän nuorekkuutta ja eloa kun eloton blondaus ja liian tumma värivoide.

anteeksi oikeasti jos mä hermostuin,mutta se ei vaan ole ensimäsitä kerta siitä on kokoajan,että kaikki palstan mielestä näyttää horolta.koska kaatutyttö tai huoraa,näyttä ihan erilaiselta,kun joku naisellinen tyyli,ei mikää lyhyt hiukset ilma meikkiä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikan:
Blondi? Musta? Hih :saint:
Blondi ei mikään musta,jos laitat musta niin näyttäisit tosi vanhalta,usko pois,jos haluat nuorentaa itseä,niin platinaksi blondiksi pitää sun värjätä hiuksia ja pidennystä kans,koska toi kampaus vanhentaa kans
Et kai sä ole tosissaan?
BLATINA BLONDI jos mikä todellakin vanhentaa ja antaa enenmmän kun halvan vaikutelman. Tuskin mustakaan olisi oikea hiusväri ap´lle, mutta että blondiksi!
Eiköhän jokin elävämpi ja lämmin värisävy antaisi enemmän nuorekkuutta ja eloa kun eloton blondaus ja liian tumma värivoide.
LIIAN tumma värivoide,sanoinko mä liian tumma,no sitten sä et osaa lukea,koska mä sanoin pikkusen tummempi kun hänen iho,koska hänen iho on valkoinen ja valkoinen iho ja ihan blondit hiukset ei näyttää hyvältä,eikä mikään oranssi väri tai vaaleampi sovi tai voi sopia mutta ei se nuorenta hänet ollenkaan

katutytöltä,voi että en tajua olettekö te tyhmiä vai mitä,no prkle näyttäkää mummoilta sitten,mä meen,mulle menee jo yli teijän huora/ilotyttö/kaatutyttö pakkoajatuksia
:headwall: :headwall: :headwall:
Sori beibi, mä en näytä mummolta. Mulla on riemunkirjavat rastat, silti en jaa kaikille neuvoja että laita päähäsi pinkkiä se kyllä nuorentaa.
Miksi sä hermostut?
Mun mielstä ap´lle kuvan perusrteella nyt vaan ei sopisi platinablondaus ja liian tumma värivoide.

Yhteistyössä