surullinen ap
Ollaan nyt seurusteltu n. 8kk ja ehkäistään kondomilla, koska en tahdo hormonaalista ja lapsi saa tulla jos on tullakseen. Ollaan puhuttu asia sillai, että jos ehkäisy pettää ja sitä ei ajoissa huomata, että jälkiehkäisyä ei ehdi ja tulen raskaaksi, niin mies lupasi kantaa vastuunsa ja huolehtia musta ja vauvasta. Mulla on kyllä vauvakuume ja mies tietää sen, mutta ei tahdo lasta. Ikää mulla 25 ja miehellä 27, mut hangoittelee silti vastaan. Opiskelut ja plaaplaa, tunnettu vähän aikaa vasta, vaihto-opiskelu vuoden päästä ja ties mitä, huoh.
Ongelma on se, että kun se huolehtii ehkäisystä niin tarkasti, että vahingolle ei jää mahdollisuuksia. Edes yhtä vetoa ei paljaalla, vaikka olen vaivihkaa yrittänyt. Käytetyt kortsutkin vie aina mukanaan ja mun oviksen aikaan yrittää välttää seksiä Ärsyttää vaan jotenkin tosi paljon tuollainen. Kortsuja ei myöskään ikinä jätä esim. mun luo ja muutenkin kontrolloi ihan hysteerisesti. Rasittavaa. Onko "vahingolle" mitään saumaa.
Ongelma on se, että kun se huolehtii ehkäisystä niin tarkasti, että vahingolle ei jää mahdollisuuksia. Edes yhtä vetoa ei paljaalla, vaikka olen vaivihkaa yrittänyt. Käytetyt kortsutkin vie aina mukanaan ja mun oviksen aikaan yrittää välttää seksiä Ärsyttää vaan jotenkin tosi paljon tuollainen. Kortsuja ei myöskään ikinä jätä esim. mun luo ja muutenkin kontrolloi ihan hysteerisesti. Rasittavaa. Onko "vahingolle" mitään saumaa.