V mitä paskaa terveudenhoitajalta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöh"

Vieras
Olo on kauhea, olen ihan horkassa, pää on julmetun kipeä, eikä asetu kuin kovilla lääkkeillä, jos silläkään ja lääkkeet taas sekoittavat päätään. Jos ei nuku tasaiseen tahtiin (eli lähes koko ajan) olo on tosi huono. Ei pysty olemaan pystyssä ilman, että kohta silmissä sumenee ja on pakko mennä pitkälleen. Lämpöä ei ole kuin 37 paikkeilla, nuhaa ja yskää jonkin verran, samoin kurkkukipua.
Soitin tk:hon, antoivat hoitaja ajan sairaslomaa varten.
Hoitaja siinä kyseli. ja kysyi sitten että onko työvuoroni jo mennyt vai vielä tulossa, jos kuitenkin menisit vielä kokeilemaan, miltä tuntuu.
No sattui työvuoro olla jo alkanut, joten saikkua tuli kaksi päivää. Ei kirjoittanut enempää, koska kuulemma "pienessä nuhassa ja yskässä täytyy välillä käydä töissä".
Voi että mulla kiehahti.
Ei olis pitänyt nukkua ennen sh aikaa, niin olis tajunnut, kun olisin pökrännyt sinne lattialle. Tosin sitten en varmaan olisi päässyt autolla perille asti ollenkaan :(

Torstaina se on sitten mentävä töihin vaikka pää kainalossa ja jos minkälaisessa lääkehuurussa. Kiva vaan hoitoalalla nostamisia sun muita.
Toivon todella, että tämä olo asettuisi edes hiukan siihen mennessä :((

huh!
just niin tätä kun tilastot näyttääettä ihmiset sairaastaa liikaa niin väkisin vaan sairaanaki töihin.ettei vaan tulis turhia poissaoloja!sen takia ne nykysin sanooki,että voi mennä töihin jos kunto antaa periksi vaikka kesken sairasloman.
kiva tartuttaa muut siellä töissä sit niin.ja mitä töitä sinä muka siellä voit tehä??koe maata sänkyjä?!?

No niimpä niin. pitäisi kirjoittaa ihan kaikki alusta alkaen niin ei tulis ihmetyksiä.
Aikasemminkin on ollut tällasta, ja silloin kesti viikon verran ennen kuin edes yritti töihin ton pääkivun takia. Ärsytti vaan se sh:n kommentti siitä että kyllä mun tällasessa pikkunuhassa pitäis töihin mennä.
Ja herra majuri, mä en yleensä palstaile. Nyt vaan ärsytti!
Lääkäriin se on sitten mentävä, mutta ärsyttää kun ton alhasen lämmön takia kukaan ei usko, että oon oikeasti kipeä!

Et saa mennä tartuttamaan sairaita ihmisiä jos olet hoitoalalla! Joku voi saada sulta taudin joka johtaa ennestään sairaalla kuolemaan, anteeksiantamatonta. Sairas voi olla ilman kuumettakin. Terveydenhoitaja kait työnantajan valitsema ja heidän painostuksensa alla kun noin outoja puhuu. Meet jollekin riippumattomalle lääkärille, tsemppiä!

voihan tuo 2 päivässä helpottaa,paljonko sitä lomaa olisi pitänyt saada? 2viikkoa?

No voi joo, aikasemmat huomioiden ei. Mutta ei mua tuo 2 päivää tässä ärsytä, vaan se, miten se hoitaja suhtautu mun sairauteen. Jos ei olis vuoro vielä alkanut, se ei olis kirjoittanut sitä saikkua, sillä "pikku nuhassa pitää joskus tehdä töitä"

Nyt olen purkamiseni purkanut ja lähden huilaamaan.

3 päivää saa saraanhoitaja kirjoittaa. maksimissaan 5 jos kyse on tava flunssasta. Mutta sanon viimeisen kerran, ETTEI MUA TUO AIKA HÄIRITSE, SILLÄ LISÄÄ SAA LÄÄKÄRILTÄ TARVITTAESSA, VAAN TUO ASENNE MUN SAIRAUTTA KOHTAAN.

[QUOTE="pöh";22030930]sillä "pikku nuhassa pitää joskus tehdä töitä"
[/QUOTE]

No mutta niin se joskus menee. Sori vaan, musta tuo sun sairauskertomus ei kuulostanut kovinkaan pahalta.

Jos se hoitaja oli kyrsiintynyt pikkunuhaisiin "potilaisiin" jotka joka pikku kolotuksesta hakevat saikkua?

Mun mielestä hoitajat ei saa edes kirjoittaa, kuin 2 päivää saikkua. Kaikki työpaikat ei edes hyväksy sairaanhoitajien kirjoittamaan saikkua. Minustakin 2 pv saikkua on runsaasti tuohon tilaan. Lääkärin sitten, jos olo on silloin vielä todella huono.

[QUOTE="pöh";22030976]pikkunuha kun ei järjissään pysy nukkumatta 24h/vrk[/QUOTE]

Voivoi ja paipai.
Onko sulla lapsia?
Joskus, kun vanhemmat sairastavat, joutuu omia lapsiaaan hoitamaan 24/7 vaikka olisi kuinka kipeä. Niin että kyllä mä olisin kykenevä töihin jos vähän päätä särkee.

No mutta niin se joskus menee. Sori vaan, musta tuo sun sairauskertomus ei kuulostanut kovinkaan pahalta.

Jos se hoitaja oli kyrsiintynyt pikkunuhaisiin "potilaisiin" jotka joka pikku kolotuksesta hakevat saikkua?

Niinno, ettehän te tätä mun oloa elä. Jos teidän mielestä pikkunuhaa on se, ettei edes panacod + 600mg buranaa vie päänsärkyä pois, vain jotenkuten siedettäväksi ja jos kauempaa (yli tunti-pari) olet hereillä, pystyssä oleminen on mahdotonta, sillä pyörryn, niin mikäs siinä. Koittakaa itse hoitaa ihmistä ja pyörtyillä joka kerta huilista noustessa. Saatika hoitaa koko työvuoro yksin pötkötellessä!

Olette ihmeihmisiä sitten.

Mullakaan ei oikeestaan ikinä nouse kuume, silti (tää) olo on jotain ihan kamalaa. Kuudes päivä nyt menossa, neuvolan th kirjoitti mut nähdessään lisää saikkua pyytämättä...onneksi ei kaikilla ole tuo asenne että kuumeeton flunssa on vain pikku nuha.
Koitahan lepäillä - ja parantua :hug:

Yhteistyössä