P
"pöh"
Vieras
Olo on kauhea, olen ihan horkassa, pää on julmetun kipeä, eikä asetu kuin kovilla lääkkeillä, jos silläkään ja lääkkeet taas sekoittavat päätään. Jos ei nuku tasaiseen tahtiin (eli lähes koko ajan) olo on tosi huono. Ei pysty olemaan pystyssä ilman, että kohta silmissä sumenee ja on pakko mennä pitkälleen. Lämpöä ei ole kuin 37 paikkeilla, nuhaa ja yskää jonkin verran, samoin kurkkukipua.
Soitin tk:hon, antoivat hoitaja ajan sairaslomaa varten.
Hoitaja siinä kyseli. ja kysyi sitten että onko työvuoroni jo mennyt vai vielä tulossa, jos kuitenkin menisit vielä kokeilemaan, miltä tuntuu.
No sattui työvuoro olla jo alkanut, joten saikkua tuli kaksi päivää. Ei kirjoittanut enempää, koska kuulemma "pienessä nuhassa ja yskässä täytyy välillä käydä töissä".
Voi että mulla kiehahti.
Ei olis pitänyt nukkua ennen sh aikaa, niin olis tajunnut, kun olisin pökrännyt sinne lattialle. Tosin sitten en varmaan olisi päässyt autolla perille asti ollenkaan
Torstaina se on sitten mentävä töihin vaikka pää kainalossa ja jos minkälaisessa lääkehuurussa. Kiva vaan hoitoalalla nostamisia sun muita.
Toivon todella, että tämä olo asettuisi edes hiukan siihen mennessä
(
Soitin tk:hon, antoivat hoitaja ajan sairaslomaa varten.
Hoitaja siinä kyseli. ja kysyi sitten että onko työvuoroni jo mennyt vai vielä tulossa, jos kuitenkin menisit vielä kokeilemaan, miltä tuntuu.
No sattui työvuoro olla jo alkanut, joten saikkua tuli kaksi päivää. Ei kirjoittanut enempää, koska kuulemma "pienessä nuhassa ja yskässä täytyy välillä käydä töissä".
Voi että mulla kiehahti.
Ei olis pitänyt nukkua ennen sh aikaa, niin olis tajunnut, kun olisin pökrännyt sinne lattialle. Tosin sitten en varmaan olisi päässyt autolla perille asti ollenkaan
Torstaina se on sitten mentävä töihin vaikka pää kainalossa ja jos minkälaisessa lääkehuurussa. Kiva vaan hoitoalalla nostamisia sun muita.
Toivon todella, että tämä olo asettuisi edes hiukan siihen mennessä