V mitä paskaa terveudenhoitajalta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pöh";22030963]3 päivää saa saraanhoitaja kirjoittaa. maksimissaan 5 jos kyse on tava flunssasta. Mutta sanon viimeisen kerran, ETTEI MUA TUO AIKA HÄIRITSE, SILLÄ LISÄÄ SAA LÄÄKÄRILTÄ TARVITTAESSA, VAAN TUO ASENNE MUN SAIRAUTTA KOHTAAN.[/QUOTE]

voi johtua siitä että terveydenhoitajilla ramppaa päivässä keskimäärin sellaiset 4-6 tervettä ihmistä pyytämässä sairaslomaa päänsäryn ja kaamean olon takia. vuorotyötä tekevät kunnostautuvat tässä etenkin ennen juhlapyhiä ja viikonloppuja.
ikävää sun kannalta, todella ikävää.

Ah tiedän tunteen. Pahimmassa flunssassa olo on kuin pöhnässä. Pää ihan turvoksissa ja veto veks.
Sairastan harvoin, mutta sitäkin rajummin ja yleensä kaksi lentsua aika peräkanaa. Nyt olen jo toisen kerran kipeänä alle 3 viikon ja kaikeksi kukkaraksi yläkroppa jumahti kiinni. Veilä olisi huominen s-lomaa, mutta luulen etä joudun hakemaan sitä lisää koska niskat ja hartiat ovat vielä jumissa.

NO mitä sääliä sä sitten sieltä thoolta hait. Aikuinen ihminen! Eiköhän se oo siellä ihan tarpeeseen nähny nuhaisia ihmisä, että ei sillain tullu hänelle järkytyksenä.
Jos tuntuu parin päivän päästä että oot ihan paskana ni mee lekuriin. Yleensä noi flunssat menee ohi parissa päivässä.
Äläkä syö sitä panacodia, ei se mitään särkyä pois viekkään sekoittaa vaan päätä ja on kahta kamalampi olo.

Älä ota noin paljon lääkkeitä, niin ei huimaa. Mullakin oli juuri flunssassa armoton päänsärky, mut kärsin sen kiltisti kun Burana ei auttanut. Jos 2 pv ei riitä toipumiseen, niin uudestaan lekuriin.

[QUOTE="pöh";22030963]3 päivää saa saraanhoitaja kirjoittaa. maksimissaan 5 jos kyse on tava flunssasta. Mutta sanon viimeisen kerran, ETTEI MUA TUO AIKA HÄIRITSE, SILLÄ LISÄÄ SAA LÄÄKÄRILTÄ TARVITTAESSA, VAAN TUO ASENNE MUN SAIRAUTTA KOHTAAN.[/QUOTE]
Eli et saanut riittävästi empatiaa :whistle:Jos olit 25. flunssapotilas sillä hoitajalla tänään, ei siinä jaksa enää olla niin empaattinen:(

Anteeksi nyt mutta ei nuo kuvaamasi niin pahalta kuulosta.. ei kuumetta, pieni nuha, yskä ja kurkkukipu, ja lisäksi pää kovin kipeä ja väsyttää.

Mäkin olisin th:na kannustanut kokeilemaan työssä oloa, jos se pääkipu vaikka lääkkeillä menisi. Ehkä hän tulkitsi liioitteluna tuon "mitkään lääkkeet ei riitä ja taju menee".

Täällä taas vouhkataan! Suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä että kipeänä eikun töihin vaan sairastuttaan muut ja hyvässä lykyssä hankkimaan itselle sitte vielä pahat jälkitaudit jne. Mut eihän sekää teräsmammoja pysäytä, ei ku menoksi vaan. Samat mammat lyö kuumeisille lapsilleen supon takamukseen aamusta ja vie hoitoon sairastaan että pääsee töihin.
Käsittämätöntä.
Ja tuo tk.n hoitajan käytös oli törkeää. Mut sekinhän on ihan nykypäivää. Ei niistä ap kannata välittää ja ottaa itseensä. Tiukilla hekin ovat ja purkavat sen sitten asiakkaisiin. Ja todella huolestuttaa mihin tämä terveydenhuolto vielä menee, täysin retuperällä se on jo nyt.

ei helvat mua kyllä etois jos olisin sairaalassa ja joku räkänen hoitaja tulis lähellekään mua... YÄk. Ennemmin olisin omassa työssäni flunssassa toimistossa ku tollasessa työssä missä joudut olee toista ihmistä lähellä ja jopa koskemaan toiseen. En kyllä päästäis lähellekään.

No mitä sen hoitajan olis pitänyt tehdä? Silittää päätä ja halailla, tarjoilla kuumaa mehua?? Se nyt toimi valtuuksiensa mukaan ja piste. Eipä olis lääkärikään enempää sanonut tai tehnyt. Mistä tiedät ettei kaksi päivää auta? Oot vakaasti päättänyt olla koko viikon kotona sairastamassa vai? Menet sitten lekurille/hoitajalle uudestaan jos ei tuo saikku riitä.

Säälittävää että aikuiset (?) ihmiset täällä kitisee tämmösistä jutuista.

kyllä pistää kiehumaan näitten supermammojen asenne!!!! :( kerskaillaan, miten lapset hoidetaan vaikka oltaisiin itse miten kipeitä, laitetaan ruokaa vaihdetaan vaippoja ja viedään tarhaan vaikka kuumemittari näyttää neljääkymmentä ja räkä valuu pitkin naamaa.. sillä eihän kunnon äiti valita! tälläisille joku kiva, levon puutteesta tullut jälkitauti kuten keuhkokuume olisi oiva opetus.. ei sairaita suotta suositella lepäämään ja ottamaan rauhallisesti!!

Yhteistyössä