v.ittu kun joka talossa pitää olla kyylä!

Ap:ta ei varmaan sitten haittaa, jos yläkerran naapuri puistelee mattonsa ja tupakoi parvekkeella ja heittelee tumpit alakertaan? Eikä haittaa, jos seinänaapuri soittaa läpi yön musiikkia täysillä? Tai yläkerrassa rouva puistelee lastensa hiekkaiset vaatteet teidän parvekkeelle?

Et tietenkään ärsyynny tuollaisesta. Olisithan muuten vi.tun kyylä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:29 jeps kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:24 Lunatic kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä, mä en tamppaa mattoja parvekkeella koska en omista edes mattopiiskaa, vaan puistelen matot käsin ja jätän tuulettumaan. =)

Onhan se nyt eri asia puistella ne roskat maahan kuin toisten parvekkeille!

Niin munkin mielestä. :)

Mulle on ihan sama jos joku mattojaan tamppailee. Olisin samalla tavalla tehny kun ap, ja huutanu pää punasena jos se meiän piha kyttä ois ollu, samaan viä vetässy korville muistakin jutuista :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:30 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:27 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 10:44 sire kirjoitti:
tiedän tunteen,suututtaa asua rivarissa mutta minkäs teet.tässäkin pihassa kaikki kyylätään ja joka asiasta napistaan.milloin lapset pitävät liian kovaa melua pihalla,milloin mitäkin.ymmärrän jos asiasta sanotaan,mutta ...
On pikkuisen eri asia valittaa lasten äänistä, kuin siitä, että joku tuulettaa matot yläpuolella. Parveke on joillekin ainoa keidas, jossa saa omassa rauhassa nauttia ulkoilmasta. Tosi itsekästä tuulettaa mattoja siellä.

Entäs jos alapuolella ei ole asuntoja? Hyväksytkö sillon?
Sitäpaitsi tässäkin talossa on kaikki parvekkeet melkein lasitettuja.
Ja tulee sitä hiekkaa tuulen mukana muualtakin, kuin jonkun parista matosta.

Jos alapuolella ois asuntoja, niin emmäkään sitte varmaan mattojani partsilla ravistelis.
no kyllähän ne pölyt ja mahdolliset karvat leijailee ylöspäinkin.. :headwall: itse en siis tamppaa tai ravistele mattoja parvekkeella,vaan laitan kaiteelle imuroinnin jälkeen..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:32 Lunatic kirjoitti:
\
Eikö mene kaaliin, että taloissa ON järjestyssäännöt?

Niin on varmaan, mutta minä en häiritsekään tekemisilläni koskaan muita ihmisiä. =)

[/quote]
Järjestyssääntöihin voi esittää tehtäväksi muutoksia, jos säännöt eivät joiltakin osin ole järkeviä. Esim tuo mattojen tuulettaminen parvekkeenkaiteella asunnoissa, joissa alakerrassa ei ole asuntoa. Järjestyssääntöjen kieltohan perustuu juuri siihen, ettei alakertalaisen parvekkeelle tipu mitään "rähmiä" ja 1. kerroksen parvekkeiden kohdallahan tuota ongelmaa ei ole, joten kieltä on siltä osin tarpeeton.

Ei tarvitse kyllä miettiä, millaisista perheistä tulee noita opettajille vitt.uilijoita. hohhoijaa.

Onko vaikea ymmärtää, että säännöt on tehty siksi, että kaikilla olisi kivaa. Ei vain sinulla ap.

Yhteistyössä