uutta laihdutusporukkaa??

sitä on pitänyt sanomani,että kenenkään ei ole pakko ilmoittaa omia mittojaan. voi ilmoittaa vaan vaikka tavoitteen ja tiputuksen :) ihan kuin kukin haluaa!!

mies haluaa sinne syömään. mitä mä voisin siellä syödä,ettei ihan kaatus tää päivä? en haluiais salaattia ottaa,kun ne on aika tyyriitä. ja onhan toi erikoistilanne. pitäskö vaan ottaa sitä mitä mieli tekee ja olla loppu ilta syömättä? :/

Mun tämän päivän syömiset;
aamu; kahvi, 2moniviljapaahtista, levite, 2ohuen ohutta saunapalvia, kurkkua
lounas; riisiä, kanakastiketta, raastetta, rasvaton maito
vp; kahvi, ruisleipä, levite
 
aamuaalto söin pitsan :ashamed:
mutta eilisen päivän aikaan söin vain 2leipää. olin mahataudissa.
tänään syöny normisti. paino näytti 78 tänä aamuna,että vähän on tullu lisää,mutta saan ne kyllä karistettua tän viikon aikana.
vielä vähän hutera olo,enkä tänään lähde jumppaamaan. käytiin pojan kanssa jo ulkoilemassa,että siinä mun tämänpäivän liikkuimiset
mites muut?? =)
 
Onko siellä ketään :wave:

Mulla on mennyt tosi hyvin.
Aloitin siis maanantaina ja pisteillä olen tarponut eteenpäin.
Suunnilleen näin menee ruokailut jos ketään sattumalta kiinnostaa:

AAMU:kahvi, fitness muroja, rasvatonta maitoa (tai nään vetäsen huiviin töissä kun ihan aamusta ei maistu mikään)
LOUNAS: salaatti tai knorrin joku keitto mitkä tosi vähäkalorisia ja ihan maistuvia
KOTIMATKALLA: yleensä syön kotimatkalla painonvartijoiden suklaapatukan etten mene nälkäkuolon partaalla kotiin ja ahmi kaikkea vastaantulevaa
ILLALLINEN: syön jonkun lämpimän kasvisaterian tai salden ja leipää. olen vege mutta siitä hankala tapaus etten aina jaksa kokata muun perheen ruoan lisäksi itselleni jotain jos he syö lihaa ja siitä kilot varmaan tulee kun sitten syö vaan voikkareita tai einestä sun muuta kaloripitoista naposteltavaa
ILTAPALA: pakko napostella illalla joten teetä, light limuja ja marjoja sekä painareiden patukkaa menee

Pari pistettä jää per päivä koska haluan lauantaille säästää kun yleensä katotaan illalla miehen kanssa elokuva ja syödään jotein hyvää.

Ihan on mukava ja kevyt olo, illat vaan on pahoja kun kaikkea tekisi mieli kovasti.

Onhan siellä edes joku joka vaihtaisi kuulumisia ja tsemppaisi :heart:
 
painoni tänään jo 76,1kg :eek: oon ihan shokissa. eli hyvin menee.. tänään jumppaan pääsen viimein! ihanaa!
liikunnasta on viimein tullut minulle mukavaa. pidän noista ohjatuista jumpiosta,vaikka toisinaan jää väliin. ja pidän siitä,että minulla on kotona mahdollisuus juosta crosstrainerilla,kun ei aina pääse ulos/jumppaan!!
hyvä silmukka80 että sinullakin on lähtenyt hyvin menemään!
minä ajattelin pitää punnituspäivänä lauantaita,entä sinä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja gabom:
hyvä silmukka80 että sinullakin on lähtenyt hyvin menemään!
minä ajattelin pitää punnituspäivänä lauantaita,entä sinä?
Meillä ei ole vaakaa eikä kuulemma tule koska mulla meni aikoinaan laihdutus vähän överiksi ja mies kanto puntarin roskiin :ashamed: .

Seuraavan kerran punnaan kun menen salille tai isän luo kylään. Varmaan sunnuntaina.
Minkälaisissa jumpissa käyt?
Mä kävin bodypumpissa yhdessä vaiheessa mutta kaveri lopetti salilla käynnin enkä ole uskaltanut yksin käydä, tiedän että kerran kun rohkenisin niin siitä se sitten lähtisi..

Nyt on kauhea nälkä eikä voisi syödä tänään oikeastaan mitään..noh meen kiduttamaan itteäni topchefin pariin :kieh:

Kyllä me saadaan unelmakropat kesäksi B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja gabom:
mites sulla silmukka80 on menny? =)
Vaaka näytti -3kg lauantaina.
Voi sitä riemua, tuli niin hyvä olla että oksat pois.
Noh sunnuntaina pitkin hampain raahauduin miehen puolen sukulais synttäreille ja siihen ahdistukseen ja tuskaan mitä siellä aina joutuu kokemaan vetäsin kakkua,pullaa,keksejä,namia....joo ja kotimatkalla mäkkäriin. Ja illallakin vaan mussutin ja mussutin.

Tänään aamulla menin punnarille salilla ja se näytti että tuli +2kg eli kaiken kaikkiaan kilo nyt lähtenyt...no onhan se viikoksi ihan o.k mutta silti ketutti.
Noh rehkin sitten salilla ja päälle kävelin n.8km ja söin vaan pari leipää..äsken tulin kotiin töistä ja laitoin tässä keittoa.
Jospa pari oikein kevyttä päivää kompensoisi tuota sunnuntain sikailua :ashamed:
Ja sain mieheltä vapautuksen loppuvuodelle anoppilassa käynneille :whistle:

Miten sulla sujuu gabom???Toivottavasti parempia uutisia ku mulla :flower:

 
Moi!
Pahoittelen katoamistani. Viime viikon tyttö oli niin itkuinen etten kertakaikkiaan ehtinyt koneelle ja veto oli tosi pois. Tosin syy omaan väsymykseeni selvisikin loppuviikosta kun kaaduin sänkyyn 40* kuumeessa. Kuume oli yli 39* neljä päivää ja nyt alkaa hiljalleen helpottaa. Kamala tauti, Infulenssa. Tyttöä en meinannut jaksaa rinnalle nostaa.

Mutta nyt taas täällä! Aamulla kävin vaa'alla ja se näytti 77,5 eli kilo olisi kadonnut. Hyvä niin. enemmänkin olisi tietysti saanut kadota mutta tärkeintä on että maitoa tulee ja sain maidon tulon jatkumaan tuon kamalan kuumeen läpi.

Silmukka 80, onhan se hienoa että olet saanut painoa pudotettua ja samalla päässyt herkuttelemaan. Eikös se ole pääasia että jäi kuitenkin miinukselle se viikon saldo. Minusta olet pärjännyt ihan hyvin!! :wave:
 
OlenAamuaallon kanssa samaa mieltä,parempi Silmukka,että on jääny miinukselle kuitenkin. tosi hyvin on siis menny! :flower:
Haluutko että päivitän sen 1kg vai 3kg??

Paranemisia Aamuaalto! :heart:

Minä olen huhkinu jumpissa,eilenki olin 2 jumppaa perätysten. eiistaina olin yhden jumpan, keskiviikkona juoksin crossikalla ja tänään pitäs kanssa juosta. paino vaan junnaa. oli nyt aamulla 76,7, eilen oli 76,6. yleensä aina jumpan jälkeisenä aamuna on enemmän. voi olla kyllä,että oon syöny liian vähänkin,kun eilen tuli noita kaloreita poltettua.. toivottavasti huomenna olisi alle 76...

kun painan 75kg ostan itselleni urheiluliivit. =)
 
Gabom: joko ostit uudet liivit???

Minä kaivoin viime viikolla esiin ne painonvartijoiden ohjeet. Viikonloppuna otin rennommin mutta paino tippunut jo. Maanantaina oli 76 kg. Viikonlopun jälkeen palasin pisteille tiukasti. Koneelle en ole päässyt lainkaan aikoihin... tyttö on ollut tosi itkuinen ja omaa aikaa ei ole käytännössä lainkaan.... nytkin vinkuu sylissä... en tiedä kuinka realistista on luvata roikkua mukana...
 

Yhteistyössä