Uusperheelliset!

Hei!
Kaipailen meilikavereita ja ajatustenvaihtoa muiden uusperheellisten kanssa. Minulla on kaksi lasta ja nykyisellä miehelläni kaksi lasta ja asustelemme kaikki saman katon alla. Laitahan meiliä tulemaan, niin parannetaan yhdessä maailmaa ;)
tyynevalpuri@suomi24.fi
 
empsuteemu
Hei

uusperheellinen minäkin, itsellä poika edellisestä ja nykyisen kanssa syntyi tyttö -02. Miehelläni 2 poikaa edellisestä liitosta. Kuinka tulette toimeen keskenänne? Onko sopeutuminen ollut helppoa...?

Pia
 
myös uusperheellinen

Hei!

Meitä uusperheellisiä näyttääkin riittävän ihan mukavasti. Minulla on edellisestä liitosta 2,5v. poika ja nyt huhtikuussa-04 meille syntyi nykyisen mieheni kanssa yhteinen poika, nyt 5kk.

mulle voi myös lähetellä sähköpostia jos haluaa...

katjuska_79@msn.com
 
ei eronnut eikä
Täytyy sanoa etten teitä kadehdi! Onneksi olen ainakin vielä välttynyt eroamiselta ym. Kuinka jaksatte uuden elämän pyörityksessä? Onko helppoa olla ns. vieraiden lasten kanssa? Voimia ja kaikkea hyvää kaikille uusperheellisille! :flower:
 
Heipsan teille kaikille!!!Täälläkin yx uusperheen äityli Kymenlaaksosta.Meidän perheessä miehen 12-vuotiaat kaksospojat,mun 7-vuotias tyttö ja meiän yhteinen 1-vuotias tyttö.Lisäx tossa pihalla älämölöä pitää kax koiraa.Meilailla saa minnanieminen2@luukku.com ja ihan tavallinen kirjepostikin on tervetullutta.Osotteet s-postiin tai y-viestinä.

 
aippä76
KIRJOITTAA SAA TÄNNEKKIN! Minulla 6-vuotias poika,miehelläni 6-vuotias tyttö ja meillä yhteinen 2-vuotias poika. Saman katon alla asustelemme. Nykyään elämämme rauhallista ja normaalia perhe elämää...alku oli hieman hankalaa. 5 vuotta yhteis eloa takana päin, joten lapset olivat pieniä kun tapasimme. mieheni on pojalleni isä ja minä mieheni tytölle äiti (vaikka tyttö tapaa äitiään). Lapset ovat tasavertaisia ja kaikki meidän lapsiamme. meillä ei eritellä.:heart: Vaikeaa ei ole ollut sopeutua toisen lapseen. Tuntuu hyvältä,kun tyttö sanoo minua äidiksi vaikka en sitä biologisesti olekkaan,mutta muuten sitä kyllä olen;niinkuin omillenikin. Tyttö sanookin minulle,että on äidin rakas prinsessa.:heart: heidioinonen@luukku.com

 

Yhteistyössä