Moikka Muruset ihanaiset!
HUH. nyt vasta uskon kunnolla! oisko noin viiden testin jälkeen..
mä sain jo ihan vahvoja plussia heti alusta asti apteekin omalla ja clearbluella pärähti tosi vahva myös..tänää tein viimesen apteekin oman, koska ihmettelin sillo alussa, ku viiva ei tullu VIELÄ tummemmaksi..tänään testiviiva on vahvempi ku kontrolliviiva..
NYT USKON! ja oon onnellinen! odotan ultraa kuin kuuta nousevaa..se on 11.6. alkuraskauden ultra siis..ollaan jouduttu kertomaan jo melkeenpä kaikille..
Pelkäsin silloin joskus miehen vanhempien, varsinkin äidin reaktiota..mutta KAIKKI OVATKIN OLLEET ILOSIA!!!!!!!
ihanaa..
oi että..tekis mieli pussata tota testiä!!
pelkään keskenmenoa jonkin verran, mutta yritän pysyä rauhallisena...!
nyt on vasta rv 5+ jotain...ONNEKSI torstaina tulee se frettivauva..saa ajatukset muualle!
Mites muut????
Niin ja plussasin yk3..ei ny kovin merkittävä tieto,mutta huomasin,että oli päivitetty yk2...
jos joku haluaa tietää, ni meidän "taktiikka" oli petipuuhia joka päivä oisko ollu n. 15 päivää putkeen...
mutta luulen, että syy miksi nyt tärppäsi oli se, että kierto tasoittui lyhyemmäksi eli normaaliksi..ensimmäiset kaksi oli yli 30 päivän kiertoja, jotka mulle ei niin normaaleja ja nyt kipujen perusteella ajattelisin, että kierto oli n. 27-28 päivää..kp 27 plussasin ekan kerran..
kp 23 tai 24 ei näkynyt mitään..silloin testasin huvikseni kaappiin jääneen liuskatestin kanssa...
Oireet on...tota..aika hukassa...:/ tai sanotaanko näin, että nää on mun oireet, mut kaikki on aika lieviä:
- hajut on vahvoja
- menkkakipuja oli paljon, nyt ei juurikaan mitään
- jossain kohtaa sekuntteja kestäviä "maidonnousu"tuntemuksia, muuten ei tissit kipeet, se ÄRSYTTÄÄ ,ku se on nii yleinen oire..:/
- turvoksissa olen
- väsynyt iltaisin, vaikka en käy tällä hetkellä edes töissä
Mutta siis tosiaan..nää kaikki aika lieviä..mua helpottais ns. vaikeammat oireet, mutta ehkä ei vielä kannata toivoa, ku parin viikon päästä voi olla jo oksentelemassa..
Juliesisko?? Miten menee????
Terkuin Kärsimätön, mutta Onnellinen!