Uusioperhegallupia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Pitemmittä puheitta, vähän muilta utelisin tilanteitten kulkua. Lähinnä kysymys olisi siitä, että kuinka miestenne lapsen/lasten äiti on teihin suhtautunut ja onko heillä ollut sillä hetkellä uutta suhdetta?

Eron syyt varmaan vaikuttavat asiaan, mutta itse hieman ihmettelen jos nainen, joka on miehen jättänyt toisen miehen vuoksi suhtautuu nuivasti ja vähän naljaillen sitten tämän uuteen kumppaniin, vaikka hänellä itsellään olisi yhä se jonka mukaan on lähtenyt :whistle:

Miehen ex lähti toisen matkaan,jättäen myös lapset miehelle...joten muhun suhtautuminen oli aluksi nuivaa sen takia koska oli vaikea hyväksyä minua lastensa elämään.Vietinhän mä enemmän aikaa hänen lapsiensa kanssa.
Periksi hänen oli kuitenkin annettava ja hyväksyttävä tilanne,kun tajusi etten ihan heti katoa minnekkään

Kuulostaa kovin tutulle... :/ On noissa naisissakin kaiken näkösiä! Meille exä tuli huomauttelemaan että voitaisiin harrastaa alapäänasioita muullon ku lapset on meillä, kun oltiin pari kuukautta seurusteltu... Sanoppa siinä sitten että juu on meillä ollut tasan kaks yötä koko tänä aikana kun jomman kumman lapset ei ole ollut meillä!

Yhteistyössä