Noh, minä en missäännimessä ikinäkoskaan ole lasta halunnut viedä isältä. Meillä lapsi on ollut isällään paljon enemmän kun sopimuksessa lukee ja jossain kohtaa asui jopa jokatoisen viikon. Mutta se oli lapselle todella raskasta ja kun isä muutti toiselle paikkakunnalle perheensä kanssa se oli lopetettava muutenkin kun olis ollu vähän liikaa lapselle käydä kahdessa paikassa koulua (onkse edes mahdollista?). No, jokatapauksessa meidän tilanteessa lapsen isällä on uusi perhe ja vain ne yhteiset lapset, eli kyse ei ole siitä että esim.isän uudella vaimolla olisi myös ennestään lapsia ja omat viikonloppunsa. Lapsen isä on aikanaan joskus sanonut, että heille on ihan sama mitkä viikonloput lapsi on siellä kun he ovat aina kotona ja jos tulee jotain niin mummu on luvannut hoitaa. Nyt kuitenkin kun kyse on mun uudesta suhteesta niin ei voi joustaa yhtään. Ottaen huomioon että lapseni isä jäi mulle kiinni rysänpäältä nykyisen vaimonsa kanssa kun meidän lapsi oli vauva. Oon muutenkin joustanu kun kuminauha exän oikkujen mukaan tässä kymmenen vuotta, että joskus se munkin kuminauhani napsahtaa..