T
"Tomi"
Vieras
Nimimerkki "näkökulma", samaa mieltä. Kaksplus mammat harvoin välittää isien oikeuksista. Etävanhemmat saa aika vähän aikaa lasten kanssa. Jos olet lähivanhempi, älä valita!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja jokuset etävanhemmat sais aikaa lastensa kanssa vaikka kuinka ja paljon, mutta kiusallaan orjallisesti ottavat vain joka toinen viikonloppu..
Ilman varaa muutoksiin.
Näin esim. meillä. Jos lapsi/lapset sairastuu ennen isäviikonloppua tai on jokin harrastusmeno, ei isä ota niinä viikonloppuina. Vaan tiukasti pitää kiinni siitä, että vain joka toinen viikonloppu ja jos lapsille ei käy niin voi voi, lapsethan siinä vaan kärsivät kun eivät näe isäänsä. Lapset myös viikolla haluaisivat nähdä isää, mutta eipä käy. Kun tapaamissopimuksessa lukee että joka toinen viikonloppu ja sitä ei muuteta.
Onpa kummallista, ettei lapsen mielipidettä kuunnella. Lapsen etuahan tässä pitäisi ensisijaisesti ajatella.
Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30753316:Mikä vittu on lapsivapaa??? Kuka tarvii lapsivapaata?? Mihin sitä käytetään?? Saako siitä kelakorvauksia?? Kaikki uusiokuviot kuulostaa niin sairailta jutuilta että hyi helevetti.
Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30753316:Mikä vittu on lapsivapaa??? Kuka tarvii lapsivapaata?? Mihin sitä käytetään?? Saako siitä kelakorvauksia?? Kaikki uusiokuviot kuulostaa niin sairailta jutuilta että hyi helevetti.
En ymmärrä miksi isän on pakko suostua muuttamaan suunnitelmia koska äidillä on uus mies. Tämä lastenvalvojalla uhkailu on todella säälittävää. Millä tavalla lapsi muka "kärsii"? Ei kukaan kärsi vain sen vuoksi koska äidillä ei ole aina kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut äiti;30751738:Tällä miehellä on 10-vuotias tyttö ja meidän likat tulee hienosti toimeen.
Ja se ongelma. Tytöt ovat eri viikonloppuina paikalla. Kun mun likka on isällään, miehen likka on meidän kanssa ja toisinpäin. Kummankaan ex ei suostu vaihtamaan viikonloppuja kirveelläkään.
Taas ollaan siinä tilanteessa et mun tyttö itkee täällä kun ei halua mennä isälleen kun mieheni ja tyttärensä tulee meille koko pääsiäiseksi.
Tyttöni on isälleen tätä puhunut ja isänsä käänsi asian niin että minä olen manipuloinut niin ettei tyttö halua isälleen :headwall: ja kysehän ei ole siitä, ettei haluaisi isälleen, mutta haluaisi olla eri viikonloput.